הבגדים פורחים בקיץ - coca style

14 במאי 2011

הבגדים פורחים בקיץ

הבגדים פורחים בקיץ:



השמש זורחת, החופים מלאים וכולנו כבר צועדים בכפכפים...מרגישים באוויר שכבר הגיע קיץ! הסטייליסטית ומעצבת האופנה לימור אלזמי מספרת לנו מהם הטרנדים החמים לעונת הקיץ הקרובה. 

הקיץ הזה, כולנו נלבש פרחים. בקיץ הקרוב, נמצא בחנויות שמלות, חולצות, חצאיות, גופיות ועוד – מעוטרות בהדפסי פרחים צבעוניים.
שימוש בהדפסי הפרחים הם סמליות לאופטימיות, פריחה, חדשנות רומנטיקה, חזרה ל"נטורל" והכי חשוב – לבוש בהדפסי פרחים נראה תוסס, צעיר ועליז.

 אז יקיריי על מנת להמחיש את הנעשה אספר לכם סיפור קצר שהנושא שלו גם פרחים ... בלימודי עיצוב אופנה שלי וכחלק מנושאי הלימוד היה לקחת בגד ישן לפרק אותו וליצור בגד אחר ,ואכן כך לקחתי חלוק של סבתות לפני כיותר מ30  שנה מהסוג שלא לובשים היום והפכתי אותו לבגד הכי שיקי ומעניין.. שמלה פרחונית סגלגלה מעניינית הוספתי לה רוכסן לאורך כל השמלה...ונראה לי שהוכחה מדברת בעד עצמה....!!!!

וכן אני הפתיע אותכם בעוד הצצה נדירה לסיכה שאני עיצבתי... אז תהנו..

 במידה והטרנד הפרחוני מרגיש לכם "מוגזם" ואינכן מתחברות להדפסים הצבעוניים, תוכלו  לעדכן את ההופעה שלכן בפורמט יותר מעודן – בעזרת אקססוריז. לקראת הקיץ וחג השבועות הקרב ובא, לא רק הבגדים שלנו מקושטים בפרחים, אלא גם אביזרים נלווים, כגןון: שעון, צעיף, נעליים, משקפיים ואפילו צמידים פרחוניים.


בנות כל מה שנשאר שתלבשו שמלה פרחונית, ותננפו בשיער...
אז נראה לי שהבנתם,  ארון שלא יהיה בו בגד פרחוני הוא ארון במצוקה.. ראו הוזהרתם!!!


יקריי אני מאחלת לכולנו, קיץ יפה ומלא סטיילינג..

באהבה גדולה
לימור אלזמי - מעצבת אופנה וסטיילינג.

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי