סודות הסטליניג שלי: - coca style

15 במאי 2011

סודות הסטליניג שלי:

 סודות הסטליניג שלי:

"לא כל הנוצץ זהב"- לא צריך להעמיס על עצמך יותר מידי דברים נוצצים כדיי להראות טוב לפעמים מספיק משהו קטן, צבעוני, ובולט כדיי שתראי בלוק הנכון.
"תאמיני ותקשיבי לסביבה " תהיי תמיד דרוכה לסביבה, הסביבה יודעת לפרגן, בדיוק כמו שהוא יודעת גם להעיר ולכן הקשיבי למחמאות.. מחמאות שחוזרות על עצמן אומרות הכל.
"תמיד לשלוט בגבול הפריצות"- הכוונה היא שאם כבר החלטת ללבוש חשוף.. אז לא יותר מידי ..לא לעשיות טעויות של ללבוש סטלפס ומיני, תמיד לשמור על הגבול !!
לא כל בגד יקר הוא באמת יפיפה...הרבה פעמים אנחנו מוצאים את עצמנו קונים בגד בגלל התווית, היצרן, מותג,מעצב או בגלל שנראה טוב על דוגמן או דוגמנית בקטלוג ואז ששמים אותו עלינו הוא נראה לא  באמת wow  המלצתי היא להשתמש גם בבגדים פשוטים וזולים, ולערבב פריט הזול עם פריט יקר למשל גופיית סבא  פשוטה וזולה עם חצאית מעור.
"בשביל להיות יפה צריך לסבול" כולנו רוצות להיות יפות ..אבל לא לסבול בכל מחיר, הרבה פעמים אם תשימי בגד/נעל לא נוחים את תסבלי ובפנים שלך יראו שאת כבר לא יפה!!!
"אקססוריז" : לפעמים התכשיט/התיק/המשקפיים/הסיכה עושים את כל ההופעה, אם תבחרי בבגד עם גזרה ישרה ופשוטה ככל האפשר ותוסיפי עגיל גדול עם דאווין את תראי נהדר..(זה טיפ שלמדתי מסבתי עוד בילדותי וזה אחד הטיפים החזקים בנושא הסטיילינג.. אז תודה סבתא.)
בבקשה ממכם בנות אין לי בעייה עם הצבע השחור אבל תשמרו אותו לחורף.. בקיץ תתפרעו ככל שניתן בצבעים והרבה, אל תחששו להעיז.. כל עוד זה במינון הנכון .
ועכשיו שתראו שבאמת אין לי בעיה עם פריט שחור.. אז פריט חובה במלתחה הנשית,איך אפשר בלי השמלה השחורה קטנה וזה לא אני אמרתי, זה קוקו שאנל הגתה!!!
"מיקס אנד מאץ " לא לפחד לערבב בין פריטים חצאית סגולה עם חולצה מנומרת, לצרף חולצת ויטאג' עם מכנס חאקי ולערבב וכמה שיותר...
 ולדבר הכי חשוב !!! הביאו את עצמכם בבגד תביאו את התרבות, את האמונה, והאישיות שלכם!! תביאו את הבגד למשהו פרטי שלכן ולא לאופנה של מגזינים וטרנדיות !! זה מדהים איך ע"י הסתכלות בבגד ניתן ללמוד הרבה על מי? ומה?


באהבה גדולה
לימור אלזמי - מעצבת אופנה וסטיילינג.


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי