האקססוריז עושה את הבגד! - coca style

17 ביולי 2012

האקססוריז עושה את הבגד!

היום אני יחשוף אתכן לפינה החמה שלי.. העבודה שלי.. אז בראש ובראשונה אני אציג את כלי עבודה שלי, שבלעדיהם הסטייל לא היה אותו סטייל.. ופה אני מתכוונת לארגז האקססוריז שלי...



הארגז הזה מלא באוצרות טבע מכל טוב החל מאוצרות שנתנו ביד רחבה מהסבתא המהממת שלי שהיא האישה הראשונה שחשפה אותי "לאקססוריז הכי נדיר שיש, ועד לחנויות יד שנייה /בוטיקים/חברות אופנה . אני חולת אקססוריז יש לי כמויות אדירות של תכשיטים,חגורות,תיקים,צעיפים, כך שיש לי אקססוריז לכל תקופה, מראה,טרנד . האקססוריז משמש עבורי "חומר ביד היוצר" זה מה שעוזר לי לשדרג כל הופעה , ולהעצים מראה . שאני בוחרת אאוטפיט לדוגמנית אני תמיד מצרפת את האקססוריז בצבעים, בנוכחות כי אני מרגישה שלפעמים אקססוריז יכול לעשות את הבגד , פירוש המילה "אקססורי" היא  "פריט נלווה".אבל לדעתי האישית זה לא משמש רק כנלווה לבגד אלה יוצר את המראה הכללי.

להפתעתי תוך כדיי עבודה אני לומדת המון דברים על היתרונות של האקססוריז ואשמח לחשוף אותכם אליהם :
  • אם את רזה ופטיט תכשיטים גדולים יראו אלייך רע ותראי גסה 'אז וותרי על זה ושימי עלייך משהו עדין ויפה!
  • אם את בעלת חזה גדול תשימי שרשרת מעל לקו החזה.
  • אם את בעלת חזה קטן ואת רוצה להבליט טיפה את החזה שאין לך , שרשרת ארוכה תמקד את רוב תשומת הלב לאזור החזה.
  • שאת בוחרת  צבע של אקססוריז אינך חייבת להתאים אותו לאותו צבע של הבגד , אלא דווקא "לשבור" ולשים צבע מנוגד ש"יקפיץ " את ההופעה.
  • אם את גבוהה שרשרת ארוכה טובה בשבילך היא תאריך לך את האורך ואת הקוויים הטבעיים של גופך.
  • אם את נמוכה פחות ממומלץ לשים שרשראות ארוכות כי זה יראה אלייך כאלו כבלו אותך בשרשראות מה שכן ממומלץ להשתמש בשרשרת קצרה וצמודה לצוואר .
  • ולסיום מוכר לכם משחק ילדים ישן בשם "משלוש יוצא אחד" אז רבותיי פה אני מתכונת ל"חוק השלוש תכשיטים" , חוק שכנראה שאני המצאתי ! בשל העובדה כי ישנה נטייה לאנשים להתפזר להעמיס על עצמם את כל הצמידים שיש להם בבית, וכל השרשראות שיש להם בבית, אז רבותיי חוק זה אומר שמותר לך להשתמש  בצמידים, בטבעות, בעגילים, ובשרשראות אבל מתוך כל הערמה הזאת מותר לך להשתמש רק בשלוש וזה יצור את המראה האחד יחיד ומיוחד שלך !


אני יודעת שלי יש מחלת אקססוריז ואני קונה וקונה בלי סוף  !! ונוסף על כך חבריי הטובים דואגים לפרגן לי תמיד במתנות  אקססוריז , יש לי חברה שקוראים לה קרן שתבורך כל תקופה שולחת לי אוצרות טבע ומתנות והפתעות הכי נדירות  בעולם הבעייה היא ש"לא ניתן למצוא מחט באריזת שחק " ולכן מה שאני ממליצה על מנת שתוכלו להשתמש עם כל האקססוריז שקיים אצלכם בלי לפסוח  על אף אחד הוא  שכדאיי מאוד שהם יהיו מסודרים באופן שתראו אותם, אז שחררו את המגרות שהעמסתם עליהם את התכשיטים ושימו את התכשיטים במקום גלויי וזמין, סבתא שלי מלכת הסטיילינג שלי תלתה על הקיר בחדר שינה  יריעות בד בגודל של שלוש מטר  והעמיסה את כל האוצרות שלה (ואני לא מגזימה- אמיתי !), היתרון בזה שהיא יכולה לשלוף את הפריט שהכי מתאים והחיסרון בזה שתמיד יבוא משהו וירצה ממנה תכשיטים ..ואני הכי נודניקית !  אז אם החלטתן ללכת על זה ראו הוזהרתן !!! 

וברוח המחאה והמצב הכלכלי הרבה פעמיים אקססוריז הוא הרבה יותר זול מבגד , אז קנו אקססוריז טוב ותנו לו שישדרג את הבגד או השמלה השחורה שיש לך מזמן בארון. 

"ידוע כי יהלום הוא חברה הטוב של האישה", אז יכול להיות שזה חבר טוב למעמד מסוים, אבל  בינינו גם כל תכשיט אחר יכול לגורם לאישה להרגיש יוקרתית ומכובדת ,אישה  שעונדת תכשיט יפה תרגיש טוב מבפנים ותקרין זאת כלפיי חוץ!

מאחלת לכולנו הרבה יופי שמחה ואהבה שתדעו ליצור לעצמכם את "האני המאמין" של ליבכם , ואין צורך להיות קורבן חברתי ואופנתי , צאו עם הבגד שעושה לכם טוב , נוח כי זה ייתן לך את הרגשה הכי טובה שיש!


נשיקות

לימור אלזמי 052-8209320

צילום תומר וייס

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי