פסח מצה ועשר המכות בעולם האופנה - coca style

25 במרץ 2013

פסח מצה ועשר המכות בעולם האופנה

 

שלום וברכה וחג שמח לכל עמו ישראל.. היום קמתי במוד פסטורלי .. השקט.. השלווה.. והריח הנקי.. העיף אותי מהמיטה .. כנראה שלאקונומיקה יש השפעה  גדולה בזה!


אז אחרי שניקנו ..הברקנו .. שפשפנו .. הגיע הזמן לעשות "ביעור חמץ"..  ריכזתי עבורכן את עשר המכות  בעולם הסטיילינג שלי:

1. המכה הכי יורקת דם.. ומאוסה היא לראות בנות  מלאות שדוחסות את עצמן לטייץ ונראות כמו גוף של דינוזאור עטוף בניילון נצמד.
2. חושך בעיניים.. שחורדיניות.. בלודנית שחורה שכמותך תתחילי לצבוע את השיער בזמן.. זה נראה  נורא !!
3. מוכה בשחין.. ליידי גאגא את מעלה לי את הפיוזים כמה צומי יכול בנאדם לרצות לקבל.. !
4. המכה הנוספת היא נשים שמסרבות להתבגר .. תתבישו לכן ..לא שמים שורטס בגילכן.
5. בחורות שמאמצות טרנד והולכות איתו עד המוות ... תיק מנומר , נרתיק לאייפון מנומר... ולא מספיק גם חצאית מנומרת.. wtf !!!
6.זהירות חוטיני.. חוט דייג בין חריצי הישבן... נורא ואיום ..שונאת חוטיני..
7.  מתי יבינו נשים שמגפי ברך ומיני זה לא???? זה לא סקסי אלא פשוט xxxx זנותי בעליל !!
8. טו מאצ' וינטאג' -  אני מאוד מעריכה וינטאג ואפילו אוהבת לשלב חדש ישן הבעייה היא שישנם נשים שמאוד רוצות להיות מקוריות.. ומוכנות להיות סבתות בגיל צעיר.. בחייאת ראבק קחו הכל בגבול הטעם הטוב.. אנחנו בשנת 2013 להזכירכם.. זה נודף ריח של פעם!!
9. גברים רבותיי!! לא לכל מקום הולכים עם הבגדי ספורט.. הבגד ספורט זה רק למכולת וזהו !!
10. ואם כבר גברים.. החלטתם להתלבש.. אל תיתקעו לי חולצה עם הדפס של דרדסים.. סטייל רמי קלינשטיין.. זה ממש אבל ממש לא מגניב!!



אז חברים יקרים כנראה שבאמת לאקונומיקה שלי יש השפעה .. כי הוצאתי את כל "הזבל" שיש בי החוצה!! אז ללמדכם.. איתי לא מתעסקים..כמובן שבצחוק חחח !

שיהיה לכולנו חג שמח ומבורך.. חג נקי..צחור ואוירירי
אני לא יודעת מה אתכם אבל עוד לא התחיל פסח ואני כבר מתחילה לפנטז על המופלטות שאזלול אחריי !!!

אוהבת אותכן
לימור אלזמי סטיילינג ייעוץ ותדמית
052-8209320




צילום:דודו עמר
איפור : ריקי קסטיאל
שיער:עידן כהן
דוגמנית היפה בתבל: מעיין זונטג
סטייליניג :לימור אלזמי


 

תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי