דרוש הרבה יותר מיופי כדיי להיות מרלין מונרו - coca style

3 במאי 2015

דרוש הרבה יותר מיופי כדיי להיות מרלין מונרו

הסטייליסטית לימור אלזמי חושפת סוד קטן .. מהבית הפרטי שלה .

היי חברים היום אארח אותכם בביתי הקט והצנוע שמי שראה אותו בטוח יחשוב שיש לי קשר משפחתי למרלין מונרו.. ולא בגלל הדמיון שבינינו (עלאק) אלא בגלל התמונות המנוצחות בקירות , וילונות, טפטים ומה לא?! ממש מוזיאון הנצחה ע״ש מרלין מונרו.


אז את הפוסט הזה אני מקדישה לאוהבי הפנטזיות .. כמוני.. כמוכם..!!
אז מסופר על נערה תמימה ומתוקה ואפילו חיננית בשם נורמה ג׳ין שנשלחה לבית יתומים וכמו בחלומות של כל נערה טיפוסית באחד העבודות שלה נקלטה ע״י צלם וחתמה איתו חוזה דוגמנית.. וכל השאר כבר היסטוריה .. שינתה את שמה למרלין מונרו.. וכיום אין אחד שיראה חצאית מתנפנפת ברוח ולא יעלה אוטמטית במוחו השם של מרלין מונרו.

אז מה באמת יפה באישה הזאת?! מה באמת מושך בה?! מה יש בה שאין באחרות?!
לדעתי הכי יפה בה שהיא משמשת כמודל להצלחה כנגד כל הסיכויים!!!
נתחיל מזה שנקודת הפתיחה שלה הייתה ילדה למשפחה יתומה ללא תמיכה שהייתה לפי כל תיאוריה פסיכואנליטית יכולה להגיע למטה ולא לשאוף למעלה כמו שהגיעה!!!
כמו כן אם תסתכלו טוב טוב בתמונות שלה היא רחוק מלהקרא דוגמנית היום!! ממש לא בחורה עם נתונים מושלמים אלא להיפך עסיסית ועגולה בלי פוטו שופ והיא עדיין מאז ועד עולם נחשבת כאישה הסקסית ביותר בכל הזמנים!!!
אז נכון שהיא צבעה את שיערה לבלונד, ונכון שמרחה אודם אדום ואיילנר חתולי.. ואף הגיעה לשולחן הניתוחים.. קצת סנטר .. קצת אף.. קצת שפתיים.. אבל היא הבינה משהו שאנחנו מבינים אותו רק בעשורים האחרונים.. ״מה שלא עושה הטבע עושה הצבע״ .. אז יש שיקראו לה טיפשה בלונדנית תשכחו מזה היא רחוקה מלהיות.. היא הרבה יותר מיופי!! היא אומנית , אנטלגנטית, ומכובדת מאוד!!

יש משפט שאומר ״טוב שם משמן טוב״ במקרה של מרלין השם שלה תפס שנים על גבי שנים .. יותר ממה שהיא הספיקה באמת!! תגידו לי אתם?!! איך אישה מתה בגיל 36 ועדין לא מפסיקים לפאר ולדבר עלייה אז אם זה לא ״שם טוב״ אז מה זה?!!!

אז תקראו לי אולי משוחדת לגביה!! אבל יש גאווה אחת גדולה בכל הסיפור הזה !! שהיא יהודיה והיא משלנו !! מחזאי יהודי שנישא לה דאג לגייר אותה .. ולהפוך אותה לאחת מאיתנו.. יא סלאם !!!!

אז מה לקחתי ממנה!! את האמביציה והדרייב , ההתייחסות ליופי כמשרת אותך!! את האנטלגנציה ( לא עוד שחקנית אלא בעלת חברת הפקות) ..
ועוד דבר אחד קטן שאמרה שאני ממש מתחברת אליו ״ אני לא יודעת מי המציא את העקב אבל נשים חייבות לו הרבה״...!!! ( אני מאוד.. בזכותה אני 1.70 חחחח!!

אוהבת אותכם
שלכם
לימור אלזמי
סטיילינג ייעוץ ותדמית
052-8209320








אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי