הגירסה הכשרה לחגי ישראל-"דוסי שיק" - coca style

22 בספטמבר 2013

הגירסה הכשרה לחגי ישראל-"דוסי שיק"


הפעם יקירותיי פוסט שיחזיר את בנות ישראל בתשובה ובצנעה.. שיק אבל בלייט ...!!!

הניחוח של החג הוביל אותי להרבה תהיות ומחשבות לגבי בגדים צנועים .. אולי העובדה נעוצה בכך שבחגי ישראל רובנו עושים ביקורי פתע בבית כנסת.. או שיש כאלה שממש גרים בתקופה זו בבית כנסת(כמוני) ואז מחויבים להתלבש בהתאם

אז מה עושים? מה לובשים? איך עוברים את החג בקלות ובלי תסכול ואיך להראות בבית כנסת ״דוסית מהשורה הראשונה״ 

אז נתחיל בכלל למה צניעות.. זה קצת מוזר שזה דווקא  בא ממני כי אני רחוקה מלהיות ״טלית שכולה תכלת״ אבל המשמעות של הצניעות די ברורה!! באמצעות הצניעות אפשר להתרכז בתוך העולם הפנימי של האישה מבלי היסח דעת פיזי.. צניעות פשוטה ויפה ומוכבדת ומעניקה לך מראה מלוכתי , אלגנטי, ונסיכי.. הרי מי מאיתנו לא הייתה רוצה להראות קייט מדליטון..לגמרי חלום
 
נתחיל בכמה עקרונות של מה אסור?
אסור כל בגד שמבליט את קווי המתאר של הגוף - דהיינו הבלטת אברי הגוף..חזה.. טוחס ..וכיוצא בזה...
אורך החצאית צריכה להיות עד אמצע הרגל
והשרוול צריך לכסות את המרפק .

השאלה הנשאלת איך לכסות את כל גופי ועדין להרגיש נוח וטוב עם עצמי..?

 אז הכלל הוא יצירתיות להיות כמה שיותר נועזים לשלב בדים,טקסטורות, צעיף, קרדיגן, מראה השכבות, ג׳קט בצבע בולט, גרביים אבל רק 40 דינר צבעוניות... שימו לב לתמונות שהוספתי בפוסט.. בחורות בשיא הסטייל אבל צנועות!!
 
 לאט לאט תבינו  שצניעות זה לא ביג פרובלם..וכן אפשר לשלב אופנה עם דת מה גם שהתייחסות אלייך כאישה תהיה שונה  . יפנו אלייך בהערכה וכבוד ..תחסכי מעצמך תגובות כמו  איזה כוסית את.. ובפעם הבאה שיגידו שהתלבשת יפה האמיני.. כי לא הבלטת את נתונייך אלא את מי שאת באמת כבודך!!!!

שיהיה לכולנו שנה מבורכת.. למרות שאני רחוקה מלשמור תרי״ג מצוות ... היה לי חשוב להעביר מסר..  ״לבושך הוא כבודך״
באהבה רבה
לימור אלזמי יועצת תדמית וסטייל


 


(פוסט זה הוא תמצית מהרצאה שלי "הבגד חוזר בתשובה"- שבו אני מרצה על איך לקחת בגד ולשנות אותו עפ"י ההלכה, ) ממולץ מאוד למגזר חוזרות בתשובה,  בת מצווש' , נערות,שידוכים !!!

התמונות באדיבות רשת האינסטגרם

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי