זהירות - פורים מתקרב!! שלא נדע מטומאה! - coca style

24 בפברואר 2014

זהירות - פורים מתקרב!! שלא נדע מטומאה!



הסטיילסטית לימור אלזמי מציגה פוסט שיעורר אותנו להפסיק להיות אדישים ולראות מה פורים מביא עימו? ולאיזה תחפושות ילדנו מתחפשים?

אני מקדימה את חגיגות פורים ופונה לכל יצרני החברות המסחריות, ההורים, ומשרד החינוך שיצליחו לעשות משהו תמים בפורים הזה.
התרבות המסחרית מנצלת את הילדות התמימות שלנו , כיום כל התחפושות עם מלמלות, גרביוני רשת, ,שמלות וניל, מחשופים.. ממש רחמנא ליצלן.. הגיע הזמן לעשות לזה "סטופ" !!

אני כילדה חלום חיי היה להתחפש לכיפה אדומה, צוענייה, מלכת אסתר, הכל היה תמים וטהור עם הרבה ורוד ביבי ונצנצים ואילו היום כל תחפושת פשוטה של פעם כמו שוטרת, דבורה, חתולה, כבאית, פיראטית נהפכו לסקסית.. הלו אין פה איזה שוטר נורמלי מחופש שיעצור את הדבר הזה?! תגידו לי אתם, מה הבעיה לעשות תחפושת נורמלית?

אז אני לא יפת נפש ושמרנית, וגם לא מתחסדת או מתחרדת.. שמצפה שהילדות שלנו יתחפשו לנזירות.. מדובר פה בילדות שלנו ואסור לנו להיות עיוורים..
ולמנוע כמה שאפשר לגנות את התופעה.. להאריך קצת את החצאית.. להסתיר את המחשוף..

 
יאלה והלוואי שהילדות שלנו יפתיעו הפורים הזה ונעשה "נהפוכו" ונחזור לעידן התמימות כי יש בו קסם אחר.
 
פורים שמח לכולם
לימור אלזמי
סטייליניג, יעוץ ואופנה
052-8209320

התמונה בפוסט מתוך הפקה מדהימה "אגדה אפרקאית"
אלדד אביגד – איפור
נעמה עמית- שיער
לימור אלזמי – סטיילינג
רן אסולין –צלם ע.צלם - אלדר אבקסיס
 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי