הצבע הלבן הוא השחור החדש - coca style

23 בספטמבר 2014

הצבע הלבן הוא השחור החדש

הסטיילסטית לימור אלזמי החליטה לעשות דוקטורט בנושא של "צבעים ומשמעותם" ולרגל החג  מציגה את המשמעות של ה"צבע לבן".

אוטוטו נכנס החג  וכל בית יהודי יתחיל שנה חדשה טובה ומבורכת.. והשאלה הכי נשאלת אחרי מה נאכל? זה מה נלבש? אז במקרה של החגים דיי ברור שיש צבע אחד שהוא מוסכם לכולם ואין חולקים עליו: "הצבע הלבן".

רק בישראל שאת לובשת לבן את צריכה לתת תירוץ (התחתנתי.. מאורסת.. ראש חודש ועוד ) בגלל שהדעה הרווחת  אומרת שאם את לובשת "לבן" יש סיבה למסיבה..  ואנשים לרוב ישאלו "מה את חוגגת היום? "איזה חגיגית את?"זאת הזדמנות לכל אלה שרוצות כל השנה ללבוש לבן ולא לובשות בגלל מה שיגידו .. ללבוש בטונות !!!  

אז מהיום למשך עונת החגים כל אחת ואחת ממכן היא אייקון אופנה או אושיית אופנה מאחר שהיא יודעת מה לובשים לחג, ורשמו לפניכן "הצבע הלבן הוא השחור החדש", הצבע הלבן מהווה בימים הללו שם נרדף לעונת החגים. 



למה לבן?

הצבע הלבן נותן הרגשה של שלמות, אציליות, חגיגיות, אלגנטיות , רוגע ,טהור, ופשטות, וסיבה נוספת.. זאת הזדמנות אחרונה להשוויץ בשאריות שיזוף שנשאר לך מהקיץ.

זה נשמע הכי קל ופשוט ללבוש ללבן אך קיים גבול מאוד דק בין ללבוש לבן ולהראות אחות, רופא, חוקרת מעבדה או לחלופין "פאשניסטה שלובשת לבן" ,להלן פוסט שכולו לבן ..


כללי זהירות ללבישת לבן :
זהירות מבגדים צמודים- שמבליטים בטן שתצא לאחר ארוחת חג.
זהירות מבדים לבנים שקופים
זהירות מילדים/תינוקות מלכלכים.

איך לובשים לבן?

1. לבן על לבן- מכף רגל ועד ראש - קולקציה נקייה מונוכרומטית ומינימליסטית- לאלו שמבניכן שמבקרות בחגי ישראל בבית כנסת בטח יצא לכן לראות נשים שצבועות בלבן.. הנעל לבנה ,החצאית לבנה, החולצה לבנה, הפודרה לבנה, והמטפחת לבנה..  האומנם זה נשמע מאוד אלגנטי ומסוגנן אך אם אין לך טץ' את יכולה להראות כמו רוח רפאים. אז הזהירי לא להוציא את כל הלבן שיש לך בארון ולהעמיס על עצמך., ולכן מה שאני ממליצה היא ליצור סגנון מתוחכם עם שכבות , ומרקמים ולערבב.. ליצור אשליה של אורך וצללית צרה.

2. המראה הרומנטי-וינטג'י -זה הזמן להנות מהלוק הזה, ולהוציא את מסרקות השיער, קשתות פרחים, לשזור צמות בשערך ,ולהשתמש בבדים של טולים, תחרות רקמות, קרושה , בדים נשפכים ושפונים.



3. צבעים - רק מאותו משפחה- צבעים שהם עם טץ' בהיר שדומים ללבן ומשלימים אותו כגון אוף וויט,בג', פודרה,ניוד.

4. יפה וחסודה- זה הזמן למשמר הצניעות- לוותר על החושפניות ולתת לוק צנוע, חסוד, מכובד ואלגנטי, לא קצר מידי ולא חשוף.



5. נוחות- לא לבחור בבגד צמוד, כי בטח את רוצה להנות ממטעמי החג, תבחרי בבגד קליל , גדול כמו שמלת מקסי, שמלת ג'לביה היא הפתרון האידאלי  אפשר לעלות 2 קילו ולא ירגשו בזה.כמו כן  מכנס או חצאית גזרה גבוהה ששומר לך על הבטן ותופס אותה שלא תצא עד סוף החג.

6. תחתית לבגד- שימי לב שהבגד הלבן ברובו שקוף.. הצטיידי בלבנים תחתונים בצבעי גוף.

פאשניסטות יקרות שלי תהנו אין כמו ללבוש לבן- נותן הרגשה של אצילות חגיגיות, ופשטות.

מאחלת לכולנו שנה טובה ומתוקה, שתהיה עבורנו שנה זכה,טהורה ונוצצת.
אוהבת
לימור אלזמי- סטייל-יעוץ- ותדמית
052-8209320

 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי