"מראה ה- 360" - coca style

16 בנובמבר 2014

"מראה ה- 360"


"מייה אינספיריישן" 

הסטיילסטית לימור אלזמי .. מציגה תייאוריית "מראה 360" במקום להסתובב בקניון שעות לחפש נעלים בקומה ראשונה , לקנות חצאית בקומה שנייה.. ולקנות צמיד בקומה שלישית .. "מראה 360" - חוסך זמן וכאבי "שוטטות".

"מייה אינספיריישן" 

החלום של כל אישה ..זה בסיבוב אחד לקנות את הכל.. להגיע לחנות אחת ולהתלבש  "מכף רגל ועד ראש" ולהראות במיטבך.. לא זה לא חלום.. זה אמת..
תמיד חיפשתי מקום אחד שיהיה רוויי בסטייל, בוטיקי, עכשיוי  מודרני ,וכמובן לא רגיל.. סוף סוף נמצאה האבידה , בשיטוטי קניונים שאני עושה גיליתי את החנות "מייה אינספיריישן"  היא רשת חנויות בוטיק מתמחה בתחום אביזרי אופנה ,תכשיטים, תיקים,, צעיפים ונעליים ובגדים הורסים.
הכל נמצא שם , בחנות אחת תוכלי ליצור  "טוטאל לוק" פורץ דרך  אופנתי, הקולקציה מונה אלפי דגמים במבחר רחב של עיצובים ייחודים בצבעים שונים. ההשראות הן אקלקטיות שנאספו מתרבויות שונות ומסגנונות שונים., מתאים מאוד ללוק הבוהו שיק שאני מאמצת בחורף.

כבר כמה פעמים שעוצרים אותי בהשקות מאיפה השרשרת המהממת הזאת? או הצמיד ההורס הזה? עכשיו אתן יודעות את התשובה.. "מייה אינספיריישן" , הכל מושלם  הרכב החומרים שלהם, צבעוניותם וגודלם,ייחודיות ועדכניות, חומרים מיוחדים כגון  צדף, עץ ממוחזר, ועור .

אז אם את רוצה  מראה יחודי, בעל אמירה ותעוזה, את יודעת מה הכתובת..



באהבה רבה
לימור אלזמי
יעוץ תדמית וסטייל
052-8209320

מייה אינספיריישן – אתר הבית: https://www.facebook.com/pages/Mia-Inspiration/348171681869462?fref=ts

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי