העולם המופלא של גיא גיל - coca style

2 בנובמבר 2014

העולם המופלא של גיא גיל

 
 

הסטייליסטית לימור אלזמי הידועה בציבור בתור ה"אספנית הכי גדולה של עולם האקססוריז", נשארה פעורת פה.. זאת אודות לביקור תמים ברחובות שנקין.. ובביקור בחנות הכי מדליקה שיש בשינקין 34 "עולם המופלא של גיא גיל ".


בביקור נחשפתי לחנות קסומה עם תכשיטים ואקססוריז לא שגרתיים, בעלי נוכחות רבה והרבה שמחה, ובצבעוניות עזה – כמו האישיות של המעצב שעומד מאחורי המותג. התכשיטים של גיא יכולים להפוך כל שמלה שחורה קטנה  להופעה מנצחת, שיקית ואופנתית.

שהגעתי לחנות.. הרגשתי שהגעתי לחנות ממתקים מעולם הסטייל הכל עשויי מחומרים שונים ומגוונים כמו פלסטיק, פרספקס בחיתוך לייזר, עץ, חומרי טקסטיל, מתכות שונות וחלקי פלסטיק אותם הוא אוסף בשווקים בארץ ובעולם.

 
מהר מאוד  התאהבתי ונכנסתי לסדנאת עיצוב התכשיטים , סדנה שנמשכה 3 שעות סדנה שהיא חוויה מיוחדת במינה , קודם כל התאהבתי בגיא , ולראשונה נחשפתי לעולם שלו, ונדהמתי מכמות ההשקעה שלו בכל פריט מעוצב שנעשה על ידיו.

גיא הוא בעצמו מעביר את הסדנא במתיקות , בנוחות, ובאהבה עמוקה ליצירה עצמה, גיא ביקש מכל אחת מאתנו לעשות פריט לבחירה, ואני התחלתי להתבלבל, כי פתאום את הכל רציתי ליצור, בהתחלה רציתי שרשרת ענקית גדולה, אחר כך עגיל.. ואז בסוף החלטתי לעצב תיק, במלוא השיק הסטייל, והיוקרה הפריזאית ...שנשבעת שלא יבייש גם את דונטלה ורסצ'ה.

הסטודיו היה עמוס בחומרי גלם וכל מה שהיה צריך לעשות זה ללקט חומרים ויאלה לעבודה..

אוסף מדהים של כפתורים, פלסטיק,אבנים ועוד..

מלקטת אביזרים
 

הבסיס של התיק- תיק קלאץ' שחור פשוט
 
 
מוסיפה את פרידה לתיק
 
כל מי שמתעניינית בסדנא שתדע:
1. לבוא עם אנרגיות מטורפות
2. פאשניסטה בדרך כלל על עקבים- אך לא בסטודיו של גיא, כי את צריכה להרגיש קלילה ונוחה.
3. להזהר מדבק חם!!! אחחח זה שורף יש לי כוייה קטנה.
4. תדמייני שאת "מעצבת על" .. ואז תראי מה יוצא ממך!!!
5. הנאה בטוחה!!

מודה שאני כבר שנים מאוהבת ב diy  "עשה זאת בעצמך"- זה התחיל שעוד הייתי סטודנטית לעיצוב אופנה, שהייתי לוקחת חולצת טי פשוטה והופכת אותה לשמלה של אוסקר ,אך אין מה להשוות .. בסדנא הזאת זה לא רק גזירה / תפירה בסדנה הזאת כל האמוציות יוצאות לך..ובזכות גיא גיל גיליתי שמ"תיק שחור קטן" אפשר להפוך את הפשוט למיוחד.. תיק שמכבד את "טקס האוסקר".

הכייף הגדול בסדנה זאת,שאת  מעצבת בסגנון הייחודי שלך, אז אני כבר מודיעה לכל חבריי שמעכשיו עד להודעה חדשה אני הולכת לחרוש על התיק !! מרגיש שזה תיק של דו'לצה גבנה.. נו .. "דולצ'ה לימור". .והריי התוצאה שלפניכן :


הקפסולה  של  דולציה לימור- תיק עמוס בשיק
 

מומלץ בחום ובאהבה
שלכן
לימור אלזמי- סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320


פרטים:


העולם המופלא של גיא גיל-שינקין 34
בין התכשיטים והאקססוריז שמעצב גיא גיל תמצאו שרשראות, טבעות, עגילים וסיכות דש, לצד אביזר שיער: קשתות, סיכות, מסרקות, ופריטים נוספים ומפתיעים03469470

האתר המכירתי של גיא גיל: http://www.guygil.co.il/

העולם המופלא של גיא גיל בפייסבוק: https://www.facebook.com/guy.gil.jewelry

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי