פאשינסטה עם תג מחיר - coca style

10 בנובמבר 2014

פאשינסטה עם תג מחיר

כשהייתי ילדה לא הבנתי מה ההתעסקות במותגים .. תמיד שאלתי את עצמי "למה לקרוא לתיק בשם של משהו?" למה לשלם על נעל כל כך הרבה כסף בגלל שזה מוסקינו ? שאנל? או וואטאבר?

כנראה שהייתי ילדה ,הייתי חכמה יותר , אך לא פאשניסטה מספיק!!
ככל שנהייתי יותר פאשניסטה שחיה ונושמת כל מגזין אופנה שיוצא , גם לי נהיה רצון להיות כמו "הכוכבת שבמגזינים" . 

רשת לאפייט

אני חושפת בפניכן את אחת הצרות/ההנאות היפות שלי בחיים, "אני לימור אלזמי מכורה למותגים "-רודפת אחרי חנויות מותג, מסתובבת להנאתי עם תיק של שאנל.. ארנק של גוצ'י, צעיף של ברברי..ובושם של ורסצ'ה ועוד ועוד וכנראה אצלי השמים הם הגבול או שלא.

לכל אלה שמתים לשאול כמה אני שווה.. אז שתדעו שאני שווה הרבה כסף.. ושוקלת כמו ביונסה לעשות ביטוח מקיף..


רשת לאפייט

איך מזהים חנות יוקרה?
חוק מספר 1 כשאת נכנסת לחנות יוקרתית מרגישים זאת בשירות שהוא אדיב ואישי יותר מכל רשת אופנה.
חוק מספר 2 כשאת נכנסת לחנות כזאת "את מריחה באוויר יוקרה" כנראה שאת הריח של תיק עור אמיתי עדין לא הצליחו לזייף.

אז בתור ציידת מותגים שב vogue איטליה כבר כיכבה.. יש לי דיווחים מהשטח איפה לקנות ? ומה? 

רשת Lafayette היא רשת  שמייבאת לישראל נעליים מגפונים ותיקים הכי יוקרתיים עם שילוב אלמנטים של סברובסקי, עקבי מתכת, שרשראות  ואבזמי זהב לסגנון קוטור יוקרתי, הדפסים מנומרים,הדפסים צבעוניים, קלאסיים ונוצצים 
מכלול מותגי היוקרה שקיימים שם הם  Twi, Valentino, Loriblu, Braccialini, Accademia 
התמונות זה רק טיזר ממה שיש שם באמת, הנאה מובטחת.

רשת לאפייט

באהבה רבה "הברונית בשיק"
לימור אלזמי
יעוץ תדמית ואופנה

אתר הבית -https://www.facebook.com/LafayEtteitaly/photos_stream

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי