הטרנדים שיעשו לנו את החורף- חם יותר !! - coca style

9 בנובמבר 2014

הטרנדים שיעשו לנו את החורף- חם יותר !!

לכל אלה שרואות אותי .. ועוצרות אותי.. בשאלות ששואלים רק סטייליסטיות.. כמו "מה נלבש בחורף הזה? איזה צבעים? איזה גזרות ? איזה בדים?"  להלן פוסט שכולו על טהרת הטרנדים השולטים בחורף.. מבטיחה לכן.. שאם תקראו ותאמצו יהיה לכולנו חורף לוהט!

מדריך סטייל לחורף מושלם  :

1.טרנדים-

כמו בכל עונה , גם בעונה הזאת יש טרנדים שחובה שיהיו בארון , החורף הזה יהיה רב גוני ...את תרגישי שיום אחד את לבושה כמו "אופנוענית״ ויום אחר את לבושה כמו "ילדת בית".

הלוקים לעונת החורף 2014/15 :
לוק של ה"אופנוע בנק- לוק שכולו עור , ג׳ינס, לוק קשוח שנותן מראה חורפי, ההמלצה שלי היא לשלב את המעיל עור יחד עם שמלת ערב.. ותראי בעלת מראה סקסי ואפל.

לוק האופנוע-בנק-דן קסידי

לוק של ה"קאובוי"- מערב פרוע,שימוש  בפרנזים ואלמנטים אתניים ואינדיאנים, וכמו בפוסט הקודם  שכתבתי על טרנד ה"בוהו שיק", אני לכל הופעה כזאת גם מוסיפה כובע עם שיק .


לוק "ילדה של בית"- סריגים בסריגה גסה , נראה כמו  עבודות יד , איכותי ומוקפד.

"לוק ילדה מהטבע" -שילוב של רצועות פרווה, פרנזים, ובדים טבעיים. 

2. צבעים:

הצבעים המככבים בחורף זה הם צבעי האדמה הטבעיים, צבעוניות של חומים בשילוב צבעי עור, כאמל, זית, אופ-וויט, בורדו, אפור על גווניו 'בקונטרסטיות מודרנית של צבעוניות עזה , עם צבעים מהעולם הטכנולוגי כגון :כחול אלקטריק, צהוב זרחני אדום עז  וירוק.

צבע נוסף  ששולט החורף הזה הוא הצבע הלבן , הוא התחיל בתקופת החגים וממשיך אתנו גם לחורף  הזה .

הלוקים ההורסים של רשת דן קסידי
 
בקיץ אם אתן זוכרות חליתי ב"מחלת הצהבת" והחורף הזה מתחיל לי מחלה חדשה "מחלת הירקת" , ראו הוזהרתן זאת מחלה מדבקת..  רכשתי מאות בגדים בצבע ירוק לכל גווניו..

הצבע השולט החורף זה ירוק- רשת דן קסידי

  אז פאשניסטות יקרות כמו שראיתן החורף הזה לא יהיה כזה מתוחכם או קשה לביצוע ,צריך לדעת שני דברים על  סטייל חורפי : צבעים"  ו"טרנדים" .. וכיאה לפאשניסטה את חייבת להיות מעודכנת בכל ,ולכן אגלה לך סוד נוסף.. כל הלוקים ההורסים האלו הם מרשת חנויות "דן קסידי", כמו ששמתן לב השנה הקולקציה שלהן מאוד אקלקטית ואורבנית , ממליצה בחום להציץ בחנות.. ומבטיחה לכן שהשקיות התמלאו מעצמן !!!

אוהבת שלכן
לימור יעוץ סטייל ותדמית
052-8209320

תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי