שמאל ימין שמאל - coca style

1 בדצמבר 2014

שמאל ימין שמאל

הסטיילסטית לימור אלזמי חוזרת לימי הצבא.. שם הייתה מפקדת וקוראת לכולם להימתח להקשב ...שתיים שלוש הקשב !!!

אז עכשיו אחרי ש"נמתחנו" יש לי ידיעה מרעישה.. בעבר שהייתי חיילת בחיל הים חוץ ממדים הלבנים שלבשתי ..סטייל לא באמת היה שם.. שנים עברו ומסתבר.. שהפעם עולם האופנה טועם מהעולם הצבאי ,וזה דבר שבטח אני לא הייתי מאמינה.. אבל היום הכל אפשרי והכל יכול להיות.. סטייל יש בכל מקום מקום.. ובכל זמן.

 

הסטייל שאני מתייחסת אליו.. הוא "סטייל הנעלי פלדיום" של  שייטת 13 בחיל הים. למי שלא מכיר נעלי הפלדיום הם נעלי קנבס עם סוליית גומי בצבעים צבאיים, כמו חאקי,כחול,וקאמל.
מסתבר שדווקא ה"נעל פלדיום" הפכה  לפופולרית ברחבי העולם, וכל מה שהציף את הפולפריות שלה זה סרט שעכשיו נכנס להקרנות.. אז אגלה לכם סודות מאחורי הקלעים.
 
הרבה פעמים יוצא לנו לראות שסטייל ואופנה מגיעים היישר מאור הזרקורים של  עולם הקולנוע.. אם אתם זוכרים את הסרט ברבור שחור.. לרגע כולם התלבשו שחור, בגד גוף, וחצאית מתנפנפת מטול שחור ,וגם עכשיו הסרט "משחקי הרעב " מתאפיין בחיילי "מחוז 13" שנועלים נעלי פלדיום.
אבל כל מה שצריך לעניין אתכם.. שהנעלים האלה בסרט הם תוצרת ישראל , גאווה ישראלית.
מפיקי הסרט רכשו במהלך צילומי הסרט כ – 660 זוגות נעלי "סקאוט" מרשת טבע נאות הישראלית , דגם ששימש במשך שנים רבות  את יחידות העילית בצה"ל .

אז אם בלוק צבאי עסקינן.. אז מה לובשים עם הנעלים ההורסות האלה? אז כמו שתשימו לב.. לרוב זה לוק חורפי, לוק אורבני לא מתאמץ, רוקנרולי, צבאי, גראנז'י ופאנקיסטי
הנעלים מגיעים ב- 4 גוונים נייטראליים: שחור, נייבי, בז' ואפור..ואם תשימו לב לתמונות זה מתאים לכל לוק.

skout-2
skout-4skout-3

 אז אם  לג'ניפר לורנס וליאם המסוורת' הנעליים נאות ויפות אז לי עוד יותר..את הנעלים ניתן למצוא בכל חנות"טבע נאות" נעלי "סקאוט"., והם עולים רק  199 ₪. אז תמהרו..

אוהבת אתכם

לימור אלזמי "המפקדת" על עמדת הסטייל
052-8209320

 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי