שמה פס על כולכן!! - coca style

18 בדצמבר 2014

שמה פס על כולכן!!

עד כמה הצלחתי לעצבן!! ובטח לזעזע רק מהכותרת של הפוסט!! נראה לי שאת כולכן!! אבל למדתן להכיר אותי ולדעת שההומור חזק ממני!! וכמו כל בעלת ״חוש כתיבה, חוש הומור וחוש סטייל״ חייבת לגרום לכן ״לקרוא אותי״

הסטיילסטית לימור אלזמי ״ חשה ״ את עצמה, ומעיזה ל״שים פס״ על האייקון המיתולוגי האופנתי שלי.. אז כולן יודעות שיש לי שתי אושיות אופנה שאני מאוהבת בהם בטירוף.. וחיה אותן.. האחת מרלין מונורו האגדית והשנייה מאדם קוקו שאנל.. 
על שתיהן הקדשתי פוסטים שלמים על סיפור חייהן, על הסטייל שלהן, ומי הן באמת?!

 אך בשבוע האחרון גיסתי האחת והיחידה סימסה לי ״סמס אופנתי״ שבה נחשפתי לידיעה מרעישה שגרמה לי לשים פס על מאדם קוקו שאנל.. תסלחנה לי גברותיי כי אני בטוחה שגם לכן קשה עם זה אבל מסתבר שאהובת הנפש שלי.. בגדה בעם היהודי ושיתפה פעולה עם הנאצים .. עכשיו מה עושים אחרי דבר כזה.. איך מפסיקים לאהוב אושייה?! 
אז החלטתי להשים פס על הדמות קוקו שאנל ועדיין לאהוב ולהתייחס למה שחיבר בינינו וזה הסטייל.
אז אי אפשר לשים פס על משהו.. ולא לדבר על טרנד הפסים של קוקו שאנל.. אבל עכשיו שאני כבר לא אוהבת אותה , את טרנד הפסים אני מייחסת לראשון והראשונים ״יוסף וכותנת הפסים״ .
אז פסים מאז ומעולם היה קיים , וזה הדבר היחיד שלא נתפס כטרנד כי הוא תמיד כאן באופנה ותמיד נראה מלכותי, מלחי, אצילי, הכי אמריקאי, הכי סטייל אמריקן איגל והחורף הזה הפסים יבצבצו לנו יחד עם בואו של הגשם.
 
תאוריית הפסים - איך לובשים פסים בלי להראות מעבר חצייה?
1. לא היה ולא נברא- אני תמיד שומעת צלצולים באוזן שפסים אופקיים יגרמו לך להיראות רחבה יותר. התעלמו מהמיתוס, הכל תלוי איך את לובשת את הפס במכנס, חצאית,חולצה? איזה סוג של פסים דקים/עבים? אל תכנסי לזה.. כי אם תאמיני במיתוס .. פסים לא יהיה לך בארון וחבל!!
2. ילדה לנצח- הפסים נותנים הרגשה צעירה קלילה , נותן הרגשה של מראה פאנקי. אז אם חצית את גיל השלושים ויותר ובא לך להראות ילדונת, קחי חולצת טי לבנה, ווסט ג'ינס, מכנס פסים..ושימי פס על הילדות .
 
3. למעיזות בלבד- אני מתייחסת לפסים כצבע ניטרלי ממש כמו שאני מתייחסת לשחור/לבן ומוסיפה כל שילוב של הדפסים מעורבים כגון פרחוניים, סקוטי משובץ ,נקודות, נמר וכו".
4. חייב להתחיל ממשהו -"חולצת פסים בסיסית"- אז  נשאלת השאלה "מאיפה קונים.?" אז ברשת האהובה "כותון" מצאתי חולצת פסים מהממת, ואגלה לכם סוד, היא חולצה לכל החיים, גם בגלל שהאיכות מעולה, וגם בגלל שפסים זה טרנד לכל החיים.. תכנסו לחנות יש עוד פריטים שווים ויפים ומלאי סטייל. שימו לב שאת החולצה הזאת את יכולה לשלב עם מכנס צהוב ולהיות הכי שיקית שיש, עם חצאית ג'ינס ולראות סטייל מלחי, או לשלב את החולצה עם ג'קט עור ואת הכי רוקיסטית.
חולצת בסיס-רשת כותון

אוהבת תמיד
ושימו פס על כולם!!
ממני 
לימור אלזמי
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי