מוסקינו שלי - coca style

2 בינואר 2019

מוסקינו שלי

הסטיילסטית לימור אלזמי מתפעלת כל פעם מחדש מבית האופנה "מוסקינו" ומתאהבת בו ובגדול, יש משהו משותף גדול בינינו, לשנינו ניחוח איטלקי ,שנינו חצופים ומגניבים , ושנינו צועקים סטייל.. בקיצור אבק כוכבים !!


בשנה האחרונה נחשפתי יותר ויותר למוסקינו וזאת כי הוא פשוט לא נח לרגע,  מוסקינו הוא מעצב חסר תקנה ממציא את עצמו כל פעם מחדש , הוא מתערב לנו באוכל שלנו והופך אותו ל"אופנה שערוריתית" שבגולת הכותרת מקדונלדס, פופקרן,דגני בוקר,ושוקולדים ועוד. וממשיך ולא נח.. ועובר לעולם הילדים שם מציג את "סטייל בוב ספוג" בשמלת ערב הורסת, וממשיך לעולם הכי יפה שזה "בית הברביות" הורוד והמושלם. ותגידו לי אתם איך בנאדם כמו "מוסקינו " קם לתחייה אחרי מותו..ונהיה כוכב יותר ויותר... באמת שאלות ל"סטארים".

אז אוטוטו שנה חדשה ואני אוהבת לקבל מתנות שאני "רומזת "עליהן או פשוט אומרת את זה חד וחלק.. אז אל תשברו את הראש למתנה עבורי, עשיתי לכן "רשימת קניות/מתנות מאוד מדויקת ממוסקינו " אשמח מאוד שמשהו אי שם שקורא את הפוסטים שלי יגשים את חלומי או שיעביר מסר למעצב של מוסקינו " ג׳רמי סקוט ויאמר לו שאי שם בישראל הקטנה יש מישהי "מכורה" למתנות ואוצרות ממוסקינו- מי יודע לפעמים חלומות מתגשמים?

רשימת הקניות/המתנות שלי ממוסקינו:
1. תיק מוסקינו הורס- ודווקא הפשוט והקלאסי.. כי בא לי לחרוש עליו. אני צלמתי לכן אותו.. כדיי שיהיה ברור בדיוק איזה דגם אני רוצה !!


2. ברבי מוסקינו - כי היא ממש יפה..שייקית ויש לה סטייל הורס, מה גם שעד שתהיה לי בת ( בע"ה ) אשים אותה בחדר העבודה המושלם שלי כהשראה.
3. מוסקינו השיקו קו הצעיר "מוסקינו צ'יפ אנד שיק" ובו חגורות מהממות, אקססוריז,עגילים, פאנלים מהממים לאייפון, הכל התקבל בברכה , העיקר מוסקינו.
4. המתנה הכי אולטימטיבית לשנה החדשה- בושם החדש המטריף של מוסקינו " סטאר" - קודם כל הוא בושם של כוכבות.. אז אני חייבת אותו,  מדובר בבושם הכי מושקע עיצובית נראה כמו כוכב, כמו כן הריח שלו הוא ממכר ,הריח שהכי "משפריץ " כוכבות ,מדובר בריח יסמין עם שילוב של אתרוג, ורדים, תפוז,ריח  שלא יעמדו בפניכן.
 ותראו איך הוא מעוצב ? הבושם הכי "מושלם"  עם פקק זהב הכי בושם לכוכבות , הוא ישדרג לי את כל השידה!!

נ.ב
כנראה שעד סיום כתיבת הפוסט כבר הגשמתי חלום.. ויש לי בושם של כוכבות .. אז תמשיכו לחלום כי יש מי ששומע מלמעלה "ועונה", מחכה בהתרגשות למתנות שלכן !

אוהבת
שלכן
לימור אלזמי ה"סופר סטאר" של מוסקינו
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

2 תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי