ללקק את האצבעות - coca style

9 בדצמבר 2014

ללקק את האצבעות

הסטיילסטית לימור אלזמי מבקשת מכל הנשים לשלוף בציפורנים.. וללק את האצבעות.. כי הפוסט הבא יהיה ססגוני ומלא בארגז צבעים של לקים.

 
מזה שנים יש לי שגרה מסוימת של ״נוהל ערב״ - אחרי מקלחת שולפת את קופסת הלקים מוציאה את כל הלקים ומנסה להחליט איזה צבע נצבע את עצמי.. ?! הרבה פעמים השאלה תלויה במה אני אלבש מחר? או איזה לק  הוא לא מגביל? או איזה לק עם נוכחות, שתדעו שגם מריחת לק ..היא תיאוריה בפניי עצמה.. של שאלות כמו : לאין אני הולכת? עם מי? מה יחשבו עליי אם אמרח לק שחור, ומה אפשר להסיק ממני רק מלראות את הלק שמרחתי לילה קודם.

אז בואו נצא מנקודת הנחה שאת פחות דופקת חשבון ,ומורחת לק שעושה לך טוב. עכשיו זה הרגע שלך עם עצמך ואת צריכה למרוח לק, מה עושים ? מה צובעים ?אז רכזתי עבורכן סגנונות סטייל של לק הקיימים בעולמנו.
  • פזרנות יתר- זה שכל העשר האצבעות יהיו בצבע אחר וצבע לק שונה.. כלומר 10 לקים למריחה.
  • גאלם- נוצץ- לפזר בנצנצים ובאבק כוכבים על הציפורנים.
  • אצבע נו נו נו- מכירים את האצבע שעושים איתה ״נו נו נו״ אז את האצבע הזאת לצבוע בצבע שונה ואחר משאר האצבעות.. יוצר מגניבות.
  • צבע יסוד-קלאס- כמו שאודם אדום תמיד קלאס אלפים של שנים, כך בהתאמה גם לק אדום.. תמיד נראה טוב , סקסי וחושני.
  • "הטקסטורסטייל"- זאת הסטיילסטית הכי אמיצה שהאצבעות שלה נהפכות בין רגע למופע אומנותי .. שברקע זיקוקי דינור, מיועד לאמיצות אלה שמשתמשות באבקות לק- פרוות לק- אבני לק- ולכן מכנים אותם ״טקסטורסטייל״.
 החורף הקרוב הלקים שיככבו זה הלקים הנוצצים, המבריקים והמטאליים, וכמובן שיצאתי "לצוד לקים" והגעתי עם מסקנה ובחירה, אזבחירת המערכת היא הלק של חברת      SinfulColors-  מותג הלקים הטרנדי לנשים שרוצות להתבלט ומחפשות אחר הצהרות אופנתיות וחדשניות .
 
אני לא יודעת מה איתכן .. אבל אם יש דבר שאני שונאת במריחת לק זה העשר דקות שאני לא יכולה לעשות כלום, לא לזוז, לא לשתות, לא לנשום, אז סוף סוף אני יכולה לנשום לרווחה כי חברת SinfulColors דאגה ש"לא ימרחו אותי בזמן" והלקים של המותג מתייבשים מהר, מעניקים כיסוי, ברק מושלם, מריחה קלה ונוחה וגוונים נועזים וטרנדיים.

שיהיה לכולנו לקלוק מהמם.
לימור אלזמי
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי