מלכת השיק בממלכת הילדים - coca style

4 בינואר 2015

מלכת השיק בממלכת הילדים

הסטייליסטית לימור אלזמי מציגה עולם מלא סטייל וחן לילדות והפעם דווקא "בעולם המשחקים".  אני קוראת לכל האימהות פה שמתקשרות אליי מדי יום שהן מודאגות מהבנות שלהן בטענה שכבר בגיל שלוש הבת יודעת איזה נעל תנעל ומה היא תעשה בשיער או אומרות לי "הילדה שלי מתגנדרת יותר מדי" או "הילדה אומרת שהיא אוהבת רק שמלות"(אני האמת אף פעם לא הבנתי מה הבעייה?! ), אין לכן מה לדאוג! פוסט שכולו שיק בממלכת הילדים.

 

אז בתור אחת שמחזיקה בכבוד גדול תואר בפסיכולוגיה, תמיד חיפשתי היגיון בכל דבר- "למה בנות מתנהגות כך ובגיל צעיר מאוד יודעות מהן רוצות?" ויש לכך שתי סיבות פשוטות וברורות שפסיכולוגים שלמים "עשו קופה על זה" ואני מביאה לכן את זה בחינם.
אז סיבה אחת היא "חיקוי ": חיקוי של הסביבה הקרובה ביותר- "אמא, אני רוצה לקשט את הציפורנים כמוך" "אמא, אני רוצה שיער בדיוק כמו שלך", הבנות תמיד יאהבו  לנעול את נעל העקב של אמא.

וסיבה השנייה היא: "גירוי סביבתי"- עוד בהיותנו קטנים אנו חשופים לכ"כ הרבה גירויים וכמובן שהגירויים האלו הם אלה שמעצבים את אישיותנו. הילדות שלנו כבר מבינות, לפעמים אפילו יותר מאתנו, באופנה. הן "חיות" את הכוכבים והכוכבות שבטלוויזיה, מודעות לדימויי גוף ויופי ומבקשות כבר בגילאים צעירים להיות "יפה כמו אמא", להתאפר, להתגנדר ועוד.

 
מודה ומתוודה שנחשפתי בכמה הזדמנויות בחיי במסגרת עיסוקיי להכרת אופי של ילדות : בהפקת קטלוגים לחברות אופנה לילדים, בימי הולדת לנסיכות עמוסי סטייל שאני מקיימת, בהרצאות תדמית בבתי ספר ובסטייל אישי לילדות.
אבל להכיר הכי טוב ילדה זה דווקא כשאת נמצאת "אחת על אחת" במסגרת סטייל אישי לילדות שבו הורים לילדות אמרו לי : "קחי תלבשי אותה, לי קשה, אנחנו הרמנו ידיים", ובהזדמנות הזאת נדהמתי לגלות עד כמה בגיל כל כך צעיר הילדות  יודעות מה הן רוצות אם כי לא תמיד הבגד שהן בוחרות טוב עבורן ולכן הייתי צריכה למקד אותן ולפקס אותן.. ונתקלתי בבעיה כיצד להעיר להן כדי שלא יעלבו . חשבתי מה לעשות ואיך להעביר להן מסר תדמיתי ?!

רצה הגורל ונתקלתי בעולם שלם לילדות שנקרא:  "בית האופנה"  מבית משחקי יצירה אורדע. מודה שהם עשו את חיי קלים כי אז הצלחתי ללמד את הילדה מה זה גזרות, מה מתאים, בקשתי ממנה לצייר מה שהיא רוצה ללבוש ואפילו תפרנו ביחד את הבגד עם מכונת תפירה האמיתית שמצורפת בקופסה- זו חוויה בלתי רגילה- ממליצה לכל אימא לרכוש לילדה שלה את המשחק. מבטיחה לכן שגם אתן תרצו לשחק ולעצב לכן שמלה.  תמיד קל יותר להעביר מסר דרך חוויה.
תוך כדי שהתמכרתי למשחקי ילדים גליתי שיש משחק בשם "יועצת אופנה" לילדות. מסתבר שיש ילדה בשם דניאל  אלון שהיא בת 13, נשמע תמוה אבל כן.  מדובר בילדה סופר כשרונית שיזמה משחק קלפים שפונה לבנות גילה ומסביר להן הכל על עולם האופנה. ותתפלאו מטרת המשחק היא  להפוך את הילדה ליועצת האופנה הטובה ביותר בעיר ולהתאים קוד לבוש לכל אירוע ומקום, להבחין בין סגנונות אופנה שונים ובין אביזרי אופנה מגוונים. והכל באמצעות משחק הקלפים.

 
הפתיע אותי כל עולם האופנה ותוך כדי נחשפתי לערכות מעולם הביוטי שזה בכלל עולם ומלואו.. יש מארזי איפור, מניקור בסטייל, מעבדת ביוטי שמלמדת אותך ליצור ליפ גלוס בצבעים ועוד.
 
משחקי אופנה וביוטי-משחקי יצירה אורדע

משחקי אופנה וביוטי-משחקי יצירה אורדע


משחקי אופנה וביוטי-משחקי יצירה אורדע

 
אני נדלקתי ונשארתי המומה יצאתי עם משחקי ילדים סופר שיקיים, וסופר סטייליסטים.. מבטיחה שעם משחקים כאלה גם את תרצי לחזור לילדות..

 
אני יכולה לגלות לכן סוד כמוס, שיש לי כיוונים חדשים שקשורים בממלכת הילדים.. עדכונים יהיו בהמשך... דץ ודצה תתכוננו..
 
אוהבת לימור אלזמי (מלכת השיק בממלכת הילדים)
 
סטייל יעוץ ותדמית
 
 לאתר החברה - משחקי יצירה
 משחקי יצירה בע"מ - אורדע תעשיות בע"מ - פלימוביל Creative Toys-Orda Indust.

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי