טיפול עשרת אלפיים - coca style

25 בינואר 2015

טיפול עשרת אלפיים

הסטיילסטית לימור אלזמי מחליטה לנצל את העונה הקפואה לעשות טיפול עשרת אלפים ללוק האירופאי שלה.. וזאת כדי שעד שיגיע הקיץ נכין פנינו, ידינו וגופנו לקיץ. ונראה כיצד כולנו בין רגע הופכות לבר רפאליות.. 

אז הכל התחיל בכך שהרגשתי שבזמן האחרון הרגשתי שהסנדלר הולך יחף.. ולא מדובר פה שאנוכי הסטיילסטית הולכת עירומה (גוולעד ) אך בהחלט הזנחתי הרבה טיפולי יופי ביוטי בגלל עומס של עבודה.. עד שהחלטתי לעשות סטופ ובהחלט לשפר את הופעתי..

אז הפעם עושה לכם פוסט ביוטי עם טיפול עשרת אלפיים .. שמי שתזכה לקרוא את הפוסט עד הסוף תזכה להראות סטאר!!



טיפול עשרת אלפיים :
טיפול מניקור ספא כייפי ונעים במתחם שרונה O.P.I - הטיפול הכי חלומי שיש , זה טיפול כייפי שבמשך שעה שלמה את מפנקת את כפות הידיים, טיפול שכולל סדרה של קרם, פילינג ומסיכה לידיים + מניקור מלא ומריחה עולה 127 ₪.ושווה כל שקל, את החוויה ואת היצירה.




הזנה וברק בשיער - כאחת שאוהבת שינויים בשיער.. ונשאלתי בזמן האחרון איפה נעלם הפס בלונד? ואם עשיתי אומברה בשיער.. אז התשובה היא לא.. פשוט לא עשיתי שורשים.. זה מה שנקרא הזנחה.
ולכן חפשתי קפריזות.. ושינויים.. ורציתי ששערי יראה חלק יותר ושונה יותר, וזאת בעזרת הסרום של נטורל פרומולה עשה את העבודה מצוין מריחה פשוטה הזניקה לי את מראה השיער, והפכה אותו למלא ברק וזוהר ממש כמו בפרסומות.
 

ניפנוף בריסים- כן כן זה השיטה  הכי מופלאה לתפוס גבר.. ולסמן לו כן אני מעוניינת.. ולנפנף בריסים זה אחד מסודות הפיתויי שלי.. בנות לא לגלות לגברים!! אז מה עושים כדיי שריסים יהיו ארוכות ומנופנות כמו שצריך .. "הרמה ריסים"- טיפול חדשני מסוגו , טיפול של הרמת וצביעת ריסים יומילאש YumiLashes . תוך חצי שעה בלבד.. יש לך ריסים מהחלומות, בר רפאלי  היא הראשונה שנפנפה והרימה ריסים בארץ, כמו כן ירדן הראל, פאולינה אלברשטיין, ולימור אלזמי מצטרפת לרשימה , אז קדימה תפנקי את עצמך בריסים מושלמות .
לאתר:  https://www.facebook.com/YumiLashesIsrael
 

"טשטשת" קוניסלר להעלמת כתמי עייפות - בתור אחת שקמה בנץ.. ונשארת עד השעות הקטנות של הלילה אני מחויבת להסתיר את העיגולדים והתכהויות של החוסר שינה , גליתי מוצר אדיר טוב ואיכותי של חברת רבלון שאני מאוד אוהבת..  הוא נקרא AGE DEFYING זה נראה כמו עט וכל פעם שאני רואה עייפות בעינים שולפת את העט קונסילר.. ודוז פואה נראת חדשה כיאלו קמתי ברגע זה!!


סרום מתקן לפנים-המוצר שילווה אותי במשך 30 יום  הבאים זה סרום מתקן של לנקום.. אז בתור אחת שקונה הרבה ולא משתמשת בכלום, לנקום איתגרו אותי ושלחו לבית את הסרום שלהם ונתנו לי הוראות מדוייקות להשתמש  בו יום יום במשך 30 יום ולראות את ההבדל, אני צריכה לאודות להם על שתי דברים.. קודם כל ששלחו מתנה כזאת יוקרתית.. ודבר נוסף בזה שחייבו אותי להשתמש יום יום כי אני דיי סוררת ומורדת.. אז עכשיו אני חייבת.. אז דיווחים תקבלו בהמשך..
 



שיהיה לכולנו מייק אובר מוצלח, תנפנפו בשיער, ובריסים, תשלפו ציפורנים, ותקרינו את עורכן.

אוהבת אתכן
לימור אלזמי- המייקאוברית
 סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי