הגברים של היום זה לא הגברים של פעם - coca style

27 בינואר 2015

הגברים של היום זה לא הגברים של פעם

הסטייליסטית לימור אלזמי מביאה בפוסט עמוס בסטייל והפעם פוסט אופנתי לגברים (ולנשותיהם).

אני פונה לכל הגברים שקוראים במחתרת כבר שנים  את עיתון לאשה לצאת מהארון.. ולהתפקד כאן.. כי הפוסט הזה הוא אופנת גברים איכותית שתמיד חלמתם, ורק רציתם להעיז .

אז אם לפני כמה עשורים היו אומרים לי שגברים ילבשו פרווה, פייאטים, ונצנצים .. הייתי צועקת מה נסגר?
אבל שחברת אופנה Balmain  בין הטובות בעולם עושה זאת, אני נשארת פעורת פה.. ואומרת לכו על זה עכשיו, ותתמלאו בסטייל בין רגע !!!



 חברת Balmain מציגה לנו אביב 2015 הכי גלאם שיש, מביאה אותנו למחוזות של צבא, בדי פליז, כובעי גרב. קשמיר שחור , קטיפה, פרווה, כפות עור ומשי, וחגורות מותן הורסות, והרי לכם אופנה ממש קלאסית ואלגנטית יותר, זאת אופנה של תעוזה , ולא של פס ייצור המוני, אלא ה"אריסטוקרטיה חדשה" .


הסטייל מיועד לגברים מתגנדרים שלא מפחידים להעיז.. אז מה האטופיטים שבחרתי לכם?
חבל לדבר, מצרפת קישור הורס.. של כל הבגדים, אז קדימה גברים, נראה מי יהיה הראשון שאזכה לראות אותו עם אפודה נוצצת העשויה קריסטלים?

את הבגדים המושלמים האלה ניתן לראות במחוזותינו בכיכר המדינה... אז קדימה..סעו לשם עכשיו.

ודקה לפני שאני עוזבת אתכן לנפשיכם.. אני דואגת לנשים שלכן ,מה תקנו לה ליום האהבה המפורסם ?
בית האופנה Balmain הוציא בושם מטריף, בושם עם ניחוח של תצוגות אופנה בשם exatatic, בניחוח אגס ורדים , בושם של כוכבות כמו שרה ג׳סיקה פרקר, דמי מור, שרון סטון, וקים קרדשיין, וכוכבות נוספות.
אבל קחו בחשבון גברים שאם אתם קונים לאישה את הבושם.. יהיה עימה כל היום ליבה מחשפת של ריח טוב וחושניות.. אז לטובתכם!!
הגברים של היום, הם מביני אופנה, פחות שמרניים, ויותר נועזים, שמחפשים לצאת מגבולות המכנס והחולצה הפשוטים, המכנס השחור והחולצה הלבנה ,ורק ומחפשים דרכים יצירתיות לאופנה חדשה. כמו כן לא מתפשרים ורוצים אישה יפיפיה זוהרת ונועזת לצידם.
אז כל שנשאר זה לסכם לכן ״גברברים של היום״: ״לבוש נאה, אישה יפה ,בשמים יפים״.

אוהבת 
לימור אלזמי ( זאת שאוהבת גברים של היום ולא של פעם..)
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320


 

 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי