מבזק אופנתי מהשטח - coca style

26 בינואר 2015

מבזק אופנתי מהשטח

הסטייליסטית לימור אלזמי פותחת את הבוקר בתצוגת אופנה של רנואר אביב קיץ 2015 והרי לכן מבזק  מהיר וידיעות מרעישות בעולם הסטייל ועוד לפני גיא פינס.




אז היי גיא והיי בנות ,הפוסט הבא הוא  שידור חי , מגני התערוכה,האנשים שאיתי לא יכולים לספק לכם מידע כי ברגע זה הם מעלים תמונות קיר לאינסטגרם, עם חיוכים ואני מנצלת את הזמן הזה ליידע ולהלשין אופנה..

בניגוד לשנים קודמות שבו השתתפתי בהפקת רנואר מתוך אחת מהצוות, פעם ראשונה שאני משתתפת בתצוגה בתור אחת מהחבר׳ה, ומהברנז׳ה האופנתית, אז הפעם אין לי דאגות שהחזייה של הדוגמנית לא תזוז,שדוגמנית תציג את הבגד בכבוד, וכן גם שלא תפול במסלול..גם זה קורה!
אז עכשיו אחרי שאני דרוכה במקום,שורה ראשונה צמודה לאסי עזר, וכולי פוקוס על התצוגה.. אשתף אתכן בטרנדים ההורסים שיהיו לנו.. פליסה, נקודות,פסים, צורות גאומטריות, צבעוניות אדירה, הצבעים השולטים הם הטורקיזים, ירוק דשא,ורדרדים,צהבהבים, והצבע המעודף עליי הכתום.. מה שמסמן לי לחזור לאודם הכתמתם שלי,וזה רק גורם לי לרצות שיבוא כבר הקיץ.. ומהר!!

תודה לצלם המוכשר דורון זלצר שצילם את התמונות המדהימות האלו.. ונתן לי לנוח ולראות את ההפקה בלי דאגות של מי יצלם לי לבלוג. ודאג לפפארצי' שלי.. שימו לב ..
שימו לב טוב טוב- שורה ראשונה , אני ואסי עזר בזמן ריכולים
 
 

 

 


 

ואחרי כל הצבעוניות הזאת אני זאת שבחרתי ללבוש שחור שהוא הכי ולא אופייני לי.. אבל זרמתי כי הוא מביא שיק אחר וקלאסיות, יחד עם פריזורה חדשה בשיער.
 
 
אז שנמשיך להביא בסטייל ובשיק
אוהבת
לימור אלזמי
סטייל יעוץ ותדמית

תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי