לעצב ג'ינס ל 21 FOREVER - coca style

19 בפברואר 2015

לעצב ג'ינס ל 21 FOREVER


הסטיילסטית לימור אלזמי שאוהבת לעצב בגדים עם הרבה נצנצים, שיק וגאלם , משתפת פעולה עם רשת האופנה הבינלאומית 21 FOREVER שמשיקה קולקציית ג'ינס ייחודית .

אני וג'ינס זה סיפור ארוך.. התדירות שאני לובשת ג'ינס היא יחסית קטנה, כי אני ממש אוהבת לחשוף רגלים וללבוש שמלות וחצאיות.. אני אוהבת להרגיש שחרור.. אבל מאותו רגע שיצא דגם הבוייפרד.. עלתה רמת התדירות.. כי הרגשתי סוף סוף שאני לא בתוך צינור של ג'ינס. 

ועכשיו לדיווחים מהשטח.. בשבוע האחרון רשת 21 FOREVER  פנתה אליי ,לעצב את הג'ינס הבא.. ואני שמבקשים ממני לעצב אני מתחילה להתפרע...





 

אני יכולה לגלות שהקולקציית ג'ינסים היא היא בין המובחרות שראיתי.. הכל יש שם .
וכיאה לפאשניסטות אצלנו ג'ינס זה מוצר חובה בארון, רק צריך לדעת איזה גזרה הכי טובה לך? ואני מוסיפה  איזה שפשוף הכי מתאים לך?

כבר מזמן שאתם רואות "באופנת רחוב" את דגמי הג'ינס המשופשפים להפליא, קרועים, כמעט לגזרים.. אז אתן לא צריכות כבר לשלוף מספרים ולנסות ליצור קרעים ושפשופים , כמו בפרסומת "שאני אשפשף, מה פתאום ? "
 יש משהו שדאג לכם שזה יהיה מושלם..

קולקציית "השפשופים" מציגה מספר דגמים שיתאימו לכל מי שחושקת:
 דגם סקיני-  ג'ינס זה קיים בגזרה גבוהה, בינונית ונמוכה בצבעים שונים כמו כחולים, אפורים ולבנים. בנוסף הבדים עברו "שטיפה" למראה משופשף ומדליק.
דגם בויפרנד- הגרסה הנשית לג'ינס הגברי הקלאסי אשר מונח על הגוף באופן מחמיא,  ולא צמוד למראה קג'ואל ונוח.
דגם אובר סייז-  ג'ינס למראה זרוק ומשוחרר





הייחודיות של הג'ינסים מאופיינת בשימוש בשטיפות חדשות הכוללות אינדיגו דהוי עם שפשופים קלים ליצירת מראה מעט מיושן וטבעי, שטיפת חומצה אפורה בהירה עם תפירה צבעונית המעניקה זריקת צבע עדינה, שטיפת אינדיגו בינונית כהה עם תפירה צבעונית ושטיפת אינדיגו רכה וחיוורת עם תפירה צבעונית למראה קלאסי ונקי.

אז עזבו אתכן להזמין ג'ינסים מאתרים ולחכות חודש, עזבו אתכן מלקנות ג'ינס יד שנייה, ועזבו אתכן מלשפשף..(תנו לי לשפשף).
אז לסקרנות שרוצות לדעת איך הג'ינס שלי יצא.. לרוץ לחנויות.. הוא מחכה לכם שם !!!
 
 במחיר בדיחה כאן בארץ זה יכול להיות שלך ( 44.90-73.90 ש"ח )

ובגלל שרובנו פה נשים , אסיים בהלצה : כל אחת מאיתנו צריכה שיהיה לה בחיים בוייפרנד אמין, ובחירת גבר זה בדיוק  כמו ג'ינס, הקפידי שהוא לא צמוד מידי, לא חונק מידי, שיחמיא לך ,והכי חשוב שתאהבי אותו!!


אוהבת אתכן
לימור אלזמי
סטייל יעוץ ןתדמית
052-8209320
 

 

2 תגובות:

  1. אני במקום פוראבר נותנת לך לעצב את כל הקולקציה

    השבמחק
    תשובות
    1. לכי תדעי אהובה.. אולי מחכה לנו שם משרת חיינו !! <3

      מחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי