סטייל אותנטי בקסטרו - coca style

5 בפברואר 2015

סטייל אותנטי בקסטרו

הסטייליסטית לימור אלזמי מגיעה לתצוגת אופנה של קסטרו ונותנת ציון של ״דוז פואה״

אגלה לכן סוד לפני חודש הזמינו אותי לשואו רום של קסטרו קצת לפניי כולם ,לראות את הקולקציה של אביב קיץ 2015 ואפילו עדכנתי אתכן בבלוג, זה היה ביום הכי קר בשנה.. שלראות קיץ זה היה רק בגדר חלום, ראיתי צילמתי ונהניתי לראות את השיק והסטייל, מה שאומר שלתצוגה של קסטרו כבר ידעתי את הטרנדים והלוקים, והפתעה לא ציפתה לי ! אם כי מסתבר שקסטרו אוהבים לעשות הפתעות.. ולתצוגה הם הביאו סטייל , שיק, ואמירה אחרת!
 
 דוגמניות מהשורה הראשונה.. מקום מעוצב ברמה.. בקדמת הבמה הזמרת דיקלה נתנה שואו ומוזיקה אותנטית מטריפה, נו רמה כזאת גבוה רק משפחת רוטר יכולה להביא לא ?!!


 
אז מה היה לנו?!
בגדים משוחררים בצבעי אדמה (צההב, חום, אפור, חרדל, כתמתם) צבעי שחור לבן, פחות הצבעונית הקלסית האופיינית לקיץ.. נעלי שריכה עד הקרסול שאני מתעלפת(מתקופת המקרא) כמו כן קסטרו הביאו רטרו של שמלות שאתן מכירות מפעם,שמלה מחויטת  נדירה.
 
אז אם  חשבתן שהלוק האתני והג׳לביה יעזבו אותנו אז טעות בידכם.. הקיץ הזה אתם הולכות להיות נוצצות ,לגלביות הוסיפו  פרנזים, הדפסים, אבנים.. ושדרגו את הג'לביה  כמו שיאה ונאה לתצוגת אופנה..
 
אז רצה הגורל שבצירוף מקרים מושלם קלעתי צמה לתצוגה, ומשום מה כל הקונספט שיער של הדוגמניות היו צמות, והרגשתי אחת מהחבר'ה.

אז בנות ישראל.. זה הזמן להכין את עצמכן לקיץ.. וכבר עכשיו לתרגל קליעת צמות.ןלהנות מסטייל המשוחרר ולא הדוק   שקסטרו עיצבו לנו..

לצפייה בתצוגה:
http://www.castro.com/?utm_source=fb&utm_medium=post&utm_campaign=fashionshow
 
שיהיה לכולנו אביב קיץ עמוס בסטייל
אוהבת
לימור אלזמי
סטייל יעוץ ואופנה
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי