סבתא ולמה יש לך פנים כאלה חלקות ????? - coca style

15 בפברואר 2015

סבתא ולמה יש לך פנים כאלה חלקות ?????

הסטיילסטית לימור אלזמי אחרי שחצתה את גיל ה 30 ומפחדת מאוד מכל רסיס של קמט בפנייה, מחפשת את התרופה שתושיע אותה מהפחד של הזיקנה המתקרבת ?




אם בדורנו היה יוצא לאור הספר "כיפה אדומה" השאלות לסבתא בטוח לא היו "למה יש לך עיניים גדולות ? "אלא היו "למה יש פנים כאלה חלקות ? " והתשובה של סבתא שלי הייתה מאוד פשוטה.. אני שותה הרבה מים.. מוכר לכם גם אתם שמעתן את המיתוס, תשתה מים תרוויח פנים חלקות, אז בוא נחשוב שזה נכון אבל זה לא מספיק , ויש להגן על הפנים בדרך האמיתית.
 
חברת לנקום המהממת החליטה לפנק אותי במתנה בסרום מתקן תמצית ויזייונר , אך גם חייבה אותי בחובת דיווח אחרי חודש של ניסוי , אני שנותנים לי חובה עליי ... אני מבצעת.. כי בענייני קרמים לפנים ,מודה שאני קצת מזניחה בדרך כלל ולא מקפידה יום יום.

התחלתי עם עור טוב.. אך אומרים אצלנו הרווקות..בחורה שמורה במצב טוב פלוס, כמו כן אני מקפידה על השינה שלי שש שעות , מקפידה על התזונה שלי  ולדאבוני חוטפת פה ושם קרואסונים מתוקים.
לעולם הבוטוקס עדין לא התקרבתי אבל גם לא שוללת, אבל אם אפשר להקדים תרופה למכה , להזין את העור בסרום שחודר לעור , שנותן תחושת נעימות,רעננות וצעירות- דיינו !!
 
אצלי כל בוקר נפתח כמו הסרט "לאכול,להתפלל,לאהוב " אך הוספתי גם לזה תוספת.."ולהשתדרג" בוקר בוקר קמתי בעצלתיים מרחתי את הסרום לנקום שיש לו מרקם קליל וריח נעים , וחיפשתי איך אני משדרגת את עצמי ונראת קצת אחרת, וקצת שונה .
 
המסקנה שלי אחרי חודש ימים השינוי הוא שינויי פנימי הפנים מרגישות לי חלקות, נקיות מאוד, ומושקעות.
בתחושה הפנימית מרגיש לי שזה עושה נפלאות לעור הפנים.. העור מרגיש חלק, נעים ורך..
חיצונית אני פחות מרגישה את השינויי , אפשר תוספת זמן?!
זה מסוג דברים שזה לא״הוקוס פוקוס״ ואני מאמינה בהתמדה..אז הרשתי לעצמי לקלאוז אפ, מצרפת תמונה.. להחלטתכם, האם משהו השתנה בי ?

  
בכל מצב אני ממשיכה להשתמש בקרם בעיקר בגלל המרקם והריח הנעים.
המחיר יקר אך לדעתי מצדיק, חוסך בעלויות יקרות יותר של בוטוקס. ממני קבלתם המלצה טובה וחיובית שתחסוך ממכם טיפול קוסמטי פולשני.
 
אז לסיכום אהוביי.. לא רק להשתמש בקרמים מצילי חיים אלא להקפיד על התזונה שלך , השינה שלך, וכן כמו שסבתא אומרת להקפיד על שתיית מים .
 
נשיקות לימור אלזמי - "לאכול,להתפלל,לאהוב ולהשתדרג"
סטייל יעוץ ותדמית


 

 

4 תגובות:

  1. מהממת.. הויזיונר עושה לך רק טוב!

    השבמחק
  2. אהבתי את הכתיבה שלך! ואת ההמלצות...
    פוסט מעניין ומקסים

    מוזמנת לבלוג שלי,
    www.mycatwalkblog.blogspot.co.il

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי