במרגלות הסטייל של שוק הפשפשים - coca style

18 בפברואר 2015

במרגלות הסטייל של שוק הפשפשים


הסטיילסטית לימור אלזמי משוטטת בשוק הפשפשים ובמקום לפשפש בין כל הבסטות  נעצרת ונכנסת לבוטיק "לארה רוסנובסקי" ומגלה את הצבעונית האמיתית  של שוק הפשפשים.. הפוסט הבא מוקדש לנושמות אופנה שאוהבת פלטת צבעים, הדפסים, רקמות, ואצלה הארון בגדים זה מוזיאון .


אז קודם כל מי שמתכננת לבקר בבוטיק של לארה רוסנובסקי שתדע מראש שהיא מגיעה ל"מכרה של זהב" עולם עמוס בסטייל ובהשראות מעולמות שונים, החל מחולצות הקאובוי הנוסטלגיות, בנות הקאנטרי, מדי הקולג׳ הקלאסיים, דיסקו, רקמות קולומביאניות ודפוסים נאיביים של במבי והפרעצל האייקונים.
אותי לא קשה לשכנע.. מה שהכניס אותי לחנות זה החלון הראווה המרשים עם הג'לביה ההורסת מה שגרם לי לבקש להוציא אותו מהבובה וללבוש אותו בזה הרגע כדיי שאוכל לדגמן לכם אז קדימה מקווה שהצלחתי לשכנע







 בבוטיק כל אישה יכולה למצוא את עצמה מבחינת גזרה ובגדים נוחים ,משוחררים, עליונויות . כמו כן ניתן למצוא קפוצ'ונים רקמות שבטיות.,פוטרים, רוכסנים ותיקתקים צפופים.

 

 
והדובדבן שבקצפת הרי אתן מכירות  אותי  ויודעות שאני לא נאחזת בפיתוי וחייבת לברר מה יש בפינת האקססוריז .. אז את התיק הזה "חטפתי" כי הוא מדהים ומהמם..

אז בתור מרצה בארגוני עובדים על תדמית ונראות, שמטפטפת בהרצאות שלי לנשים ש"האישה האורבנית של היום רוצה חופש ופריצת גבולות", זה בדיוק המקום להעיז ולפרוץ . אז קדימה  יקירותיי.. מומלץ להגיע ביום של שמש.....לשתות קפה הפוך בבית קפה מקומי.. ולהכנס לבוטיק של לארה .

 



נשיקות
לימור אלזמי  והג'לביה
סטייל יעוץ ותדמית
 
 
 



 

2 תגובות:

  1. לימור השמלה מושלמת עליך!!!
    אני חייבת לבקר אצל המעצבת המושלמת הזאת

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מהממת כן חובה עלינו ללכת לשם.. את תזללי את כל החנות :*

      מחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי