הממלכה הפרטית שלי - coca style

20 בפברואר 2015

הממלכה הפרטית שלי

הסטיילסטית לימור אלזמי משתתפת אתכן ברגעים קטנים של פינוק... מה הדברים הקטנים שעושים לה את היום?

אז נכון שכל אחת מאיתנו הייתה מעדיפה לסיים את היום במסג' מפנק ובאמבט שמנים מרגיע אבל מה הסיכוי שזה יקרה, אין סיכוי? אז פסעתי במחשבות וניסיתי לראות מה עושה לי טוב בממלכה שלי הפרטית..

 
 
אז בתור אחת שנמצאת יותר בחוץ מאשר בבית.. ברגע שאני מגיעה לבית אני רוצה להתפנק בכל.. וזה פינוקים קטנים ופשוטים ,שהחלב שלי יהיה חלב וניל, שהנס קפה שלי יהיה נס אגוזים, שהעוגייה שלי תהיה לוטוס או שוקולד צ'יפס..
 
שאני נכנסת למקלחת ..אני אוהבת מגבות רכות וחמות עם ריח ממכר של מרכך הכביסה. הקרם גוף והבושם שיהיה בריח ממכר של tous.
ויש לי עוד הנאה מטורפת אתם בטח צחקו ..החולשה שלי והיא לנייר טואלט רך ונעים שהוא צבעוני אבל  אני קונה אני כל הצבעים והגוונים הפסטלים ומסדרת אותם בשורה.. עד שפעם אחת ידיד שלי  צחק עליי ואמר לי " תני לי את נייר הלבן, מילא אני צובע אותו ", ומאז שצחק עליי אני נשארת עם אותו נייר טואלט לבן.. בינינו  לא סתם קוראים לנייר  "לילי"...( לילי טריפל קומפורט)  triple comfort .

כמו כן אני אוהבת בלילה  להדליק נר ריחני. בלי שום סיבה וחגיגה... לוקחת דף ועט רושמת לי  שלוש דברים טובים שקרו לי במשך היום .. תעשו את זה אתן לומדות להעריך את החיים ולהעריך את הרגע... אני מזמינה אתכן להיכנס לאינסטגרם שלי ולראות דברים שמחים שעושים לי טוב..
https://instagram.com/limoralzami/

איך את אוהבת את היום שלך?

מישהי רוצה להצטרף לממלכה שלי .. או למיזם 100 יום של  ימים שמחים?

אוהבת
לימור אלזמי
סטייל, יעוץ, תדמית


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי