חמשת החושים ליום האהבה - coca style

9 בפברואר 2015

חמשת החושים ליום האהבה

הסטיילסטית לימור אלזמי מתרגשת מיום האהבה ובלי רמזים וברשימה מאוד מדוייקת,מכוונת את הגברים לרומנטיקה , ומה נשים רוצות ליום האהבה?

יום האהבה  הוא יום המזכיר לכולנו להיות נאהבים, אז הפעם החלטתי לתת לגברים קצת בראש ולהזכיר להם שנשים זקוקות לרומנטיקה  אז נכון שזה נראה לכם תמיד דביק וקיטשי אבל אם תעשו מה שאומר לכם כאן בפוסט מובטח לכם ״יום האהבה של הביוקר״ ואתם עוד תברכו אותי .  

גברים יקרים, אני יודעת שקשה לכם לקנות מתנות לנשים ולא תמיד אתם קולעים בול אז הכנתי לכם רשימת מתנות לחג האהבה , והפעם דאגתי לכם למתנה רומנטית שלא תשכח של חמשת החושים, ממליצה לכם גברים שתפתיעו ותביאו את עצמכם, כמה שתשקיעו היא תאהב אותכם יותר!!!

מתנת אהבה - ליום האהבה- חמשת החושים :

חוש הראייה:
 נכון שכל גבר רוצה לראות אישה יפה וחושנית לצידו, ואודם אדום של שאנל עושה את העבודה מהר, בין רגע תראה את אהובתך מוכנה לנשיקה ממך. האודם הוא המתנה האולטימטיבית לאישה רק לוודא שקנית שאנל.. ברור!!


חוש הטעם:
 לדאוג לארוחה זוגית בבית לאור נרות ויין טוב.. זה הזמן להיות מאסטר שף ולהראות כישורי מטבח, אם קשה לך תפנק בקופסת ממתקים עמוסת שוקולד.
 
חוש השמיעה: 
תשקיע ברומנטיקה אחרת ושירים נוסטלגים,. במקרה הזה מותר לך להיות עתיק ולבחור בשיר של ״ מי אוהב אותך יותר ממני״

  
חוש הריח וחוש המישוש: 
בחנות ״ ללין״ תמצא את שתי חושים, גם סבונים וקרמים נרות ריחניים (חוש הריח) וגם פינוקי מסאג׳ ושמנים ארומטיים (חוש המישוש).
 ללין הוציאה מהדורה מיוחדת של נאהבים בשם love me , עם ריח מהפנט מתוק ונעים בניחוח וניל בפטל, מה גם שיש סיפור מאחורי המתנה שתקנה לה כי על גבי המוצרים יש חותמת של  אומן בשם קרטיס קוליג מניו יורק אשר שרבט את חתימתו ‘Love Me’- בנופים עירוניים. ועבודותיו החלו לקבל חיים משלהן – על גבי שלטים, פנסי רחוב, תיבות דואר, גגות בתים, משקופי דלתות ועוד. היום ניתן לראות את עבודותיו מלוס אנג'לס ועד טוקיו, מפריז ועד קינגסטון, והחתימה שלו זה ״חותמת האהבה״ אז ביום שכזה חייב סימליות שתזכיר לה שאתה אוהב אותה תמיד, אז מה אפשר לקנות ?! יש נרות, קרמי רחצה, גוף ועוד.
ואם בא לך לדאוג לאהובתך לסטייל מושלם ולהופעת אהבה מושלמת ללין דאגו לתיק קאלץ לערב עם שמלה שחורה קטנה.



אז אחרי הרשימה המדוייקת הזאת מובטח לכם חג אהבה שמח.
והפעם שלא כהרגלי אחתום בנשיקה
לימור אלזמי
סטייל יעוץ ותדמית
 

 

תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי