אני יודעת מה את לובשת בקיץ הקרוב?!!! - coca style

4 בפברואר 2015

אני יודעת מה את לובשת בקיץ הקרוב?!!!


הסטיילסטית לימור אלזמי שסובלת מאוד מהחורף , וקורצת לקיץ.. שמחה להיות הראשונה שתבשר לכם מה יהיה בקיץ הקרוב?

 

אז שמדברים על קיץ .. מה הדבר הראשון שעולה במוחם.. ים !! שמש !! גלים!! וכמובן מה שמשתמע מזה "בגד ים"... יש !!!!!!
 
אני שאומרים לי בגד ים .. ישר קופץ לי בראש ברזיל.. ריו דה ג'נרו ובגד ים ברזילאי.. יש לי בגד ים כזה.. אבל הוא שמור במגרה ..
 
הסיכיוי לראות אותי בצילום של בגד ים שואף לאפס.. לא בגלל שאני לא מגיעה לים.. אלא בגלל שאני נוטה להתחסד.. ופחות לעלות תמונות כאלה, אבל יש דוגמניות שיעשו טוב יותר את העבודה .. ואני סומכת עליהם!!
 
מותג בגדי הים "קוברה" מוביל אופנתיות וטרנדיות, והשנה יותר מתמיד, העשירה קוברה את מגוון הגזרות לנשים ובכך מקנה פתרונות רבים למנעד רחב של מבני גוף נשיים ולטווחי גילאים שונים.
 
מה הטרנדים לקיץ הקרוב?!!
 
ההשראות הקיץ נעות בין דפוסי חיות פראיות לבין דפוסים פרחוניים וצבעוניים.
לצד דפוסי השחור לבן הגאומטריים ודפוסי הנקודות למיניהן מככב כמובן הגוון השחור המנצח והמחמיא בשילוב אביזרים בגווני זהב וכסף.
 

 מה הגזרות ?!

בקולקציה, בגדי ים שלמים בגזרות מגוונות ומחמיאות: מונוקיני, סטרפלס, גופיה, המטשטשים בטן וחזה גדול, גזרות טנקיני המתאימות גם לנשים בהריון ועוד. כמו כן, בגדי הים השלמים וגזרות הטנקיני, מגיעים עם חגורות בטן פנימיות, התומכות ומחמיאות לגוף הנשי, ועם בטנות אחוריות המגנות על הלייקרה.

מה הצבעים?!
הצבעים החלקים המובילים העונה, צהוב, טורקיז, אדום, ורוד פוקסיה, כחול רויאל ,כתום ,ירוק והשחור הקלאסי, לצדם ניתן גם למצוא בגדי ים במגוון הדפסים שונים ובגדי ים עם אביזרים באלמנטים ייחודיים.  


 
 

אני ממליצה מהר וכבר עכשיו להתחיל להציץ באינספור דגמים של חברת קוברה, המיוחד שכל אישה יכולה למצוא את עצמה גם קהל הצעירות וגם קהל הנשים.


את קולקציית בגדי הים של קוברה  - COBRA - ניתן להשיג ברשתות הבאות:
אפרודיטה, המשביר לצרכן, את לבני נשים, בנוגע לגוף, פיתויים, פלפל, לבנבנים ובחנויות ההלבשה התחתונה המובחרות.

אוהבת המון
לימור אלזמי "הברזילאית"
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי