הטיסה של h&m למיאמי בי'ץ יוצאת לדרך? - coca style

10 בפברואר 2015

הטיסה של h&m למיאמי בי'ץ יוצאת לדרך?

הסטיילסטית לימור אלזמי מבלה את הקיץ הקרוב בחלומות על אסקפיזם, שמש והחיים הטובים במיאמי ובפאלם ספרינגס...


אז החלטתי להטיס את כל הקוראות שלי לחופשה במיאמי ביץ'  ולחלום את אותו חלום בארצנו היפה וזאת אודות לקולקציית H&M Studio לאביב/קיץ 2015 אשר מציגה סגנון נינוח זוהר ועמוס בשיק.
 
הקולקציה של H&M Studio לאביב/קיץ 2015  תהיה זוהרת ולא מתאמצת וכמו שאני אוהבת להגיד.."כאלו זרקתי על עצמי משהו ויצאתי" ותמיד להראות בשיא השיק ..
אני כבר סופרת את הימים כי החל מה-12 במרץ הקולקציה כבר כאן בכל סניפי H&m
 
 אז מה יש בקולקציה הזאת שגורמת לי להתרגש מהקיץ?

מבחינת הצבעים השולטים הקיץ הם צבעים רכים כמו פסטל רכים, צבעי ורוד ואפרסק בגווני השקיעות במיאמי, לבן קיצי, ירוק, בורדו ונייבי.





 ההדפסים שישלטו הקיץ מוסיפים חמימות ושובבות, כמו ציפורי פלמינגו על צעיף, הדפס קקטוס על כפתן. ומה שהכי התחברתי שסוף סוף הבגדים יותר משוחררים,אובר סייז, נגיעה קטנה של מכנס פדלפוני מתרחב, אוברולים הורסים.
 

 כמו כן יהיו לנו בדי רקמה, ובדים שמזכרים את המפה לשבת, ואני מתה על זה, תגידו שלא ??!! 


ולפינת האקססוריז שאני כל כך אוהבת, יהיו כובעים מטריפים, יהיו קשתות פרחים מעלפות כמו של ילדי יומהולדת , תיקים הורסים ובכלל בא לי לחטוף את כל הסטנד ...




.
 
מדובר בקולקציה שמבוססת על טרנד "הבוהו שיק",  שאני הכי מתחברת ואוהבת ,ומה גם שהקולקציה הכי הזכירה לי את צמד התאומות האופנתי בעולם, אחיות אולסן , האם אני מתחברת אליהם רק בגלל שהם קוקטיות כמוני.. לא ולא בגלל שיש להם סטייל הורס ולא מתאמץ ואת זה אני אוהבת ... אפשר להיות האחות השלישית שלכן ?

אוהבת מאוד
לימור אלזמי (אולסן)
סטייל יעוץ ותדמית
 

2 תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי