יום האישה והמתנות האולטימטיביות - coca style

3 במרץ 2015

יום האישה והמתנות האולטימטיביות

הסטיילסטית לימור אלזמי מפזרת אהבה לכל עבר.. והפעם הכל באשמת כל החגיגות למיניהם יום האהבה, יום המשפחה, יום האם, ויום האישה ,אז שצריך לפזר אהבה מה קונים למי ? אז הפוסט מוקדש  לכל הנשים שחוגגות יום האישה, שרוצות לפנק ולהתפנק ..והפעם  אני רוצה לפנק את "אם כל האימהות " - אימא שלי , הרי אין כמו אימא בעולם.. אז הפעם חשבתי מה לקנות לאימא שלי , ואיך לפנק אותה ביום האישה ? כולכן מוזמנות לגנוב ממני רעיונות !



במקרה של אמא שלי זה הכי קל , המתנה שהכי תשמח אותה היא "ביוטי". אז למי שלא יודעת האהבה שלי לעולם הלייף סטייל עברה בגנים מאימא, בכלל אני טוענת שאם היה תואר בקוסמטיקה... לאימא שלי היה מזמן דוקטורט לקוסמטיקה.
אז שיש לך אימא שהיא אושיית קוסמטיקה, וד"ר  לקוסמטיקה את חייבת לפנק אותה במתנות איכותיות.
אז המתנות של אמא שלי כבר עטופות.. אל תגלו לה.. אלה המתנות שפינקתי אותה:

בחברת אהבה  יש נוסחת קסם לפנים, תמצית טיפולית ללילה לעידון קמטים ומיצוק העור EXTREME NIGHT TREATMENT - כל ערב ,שתי טיפות על עור הפנים והצוואר.. ואתן כבר תרגשו את הקסם לבד.. זה קרם משקם ומחליק, בעל אפקט למיצוק, עשיר בלחות, זוהר , ועשויי מתמצית טבעית של מייפל, תפוז ,ולימון.

                                                                  

בחברת קרליין השיקו קולקציית לקים בצבעי הקיץ.. גווני פסטל של תכלת ,ירוק וסגול, הקיץ הזה הגוון השולט הוא
"סדרת הורודים" וורוד מסטיק בזוקה, ורוד עם נגיעות סגול.
היתרון בלק הזה זה שזה בא יחד עם מחזק לציפורנים, במיוחד לאלה שאין להם זמן וכוח למרוח גם מחזק וגם לק... קניתי שתיים ,לי ולאימא .


לאימא שלי יש עיניים ירוקות., ועיניים כאלה חובה להבליט ולהשוויץ.. אז פינקתי אותה במסקרה חדשה של חברת לוריאל , MEGA  VOLUME  MISS  MANGA שהיא מסקרה עם מברשת גמישה שיוצרת נפח עוצמתי פי 15 המעצימה את הריסים העליונים והתחתונים למראה עיניים מודגשות ומהפנטות, אז לא מספיק שיש לה עיניים ירוקות, ריסים מושלמות, ולנו אף אחד מהילדים אין לו עיניים ירוקות . נו טוב..מה שמנחם אותי שאולי הילדות שלי יזכו לעיניים ירוקות.
http://youtu.be/qCcIe89UIyo
 

ומתנה נוספת מבושמת להפליא,מדובר בשני בשמים כשהצליחו לבלבל אותי אז קניתי את שינהם.. ממילא זה בשימוש תמידי.
אז בחרתי בבושם חדש של רוברטו קוואלי, Paradiso, בושם שברגע שאת מתיזה את מרגישה תחושת רעננות וחושניות' הבושם בניחוח עשיר ועדין של ברוש, דפנה וורודה ואורן.
את המעצב האיטלקי רוברטו קוואלי כולכן מכירות וכיאה למעצב גם הבקבוק מפואר בצורה אומנותית כיהלום, זכוכית שקופה. הפקק, כמו גביש... אני בטוחה שאגנוב לאימא שלי כמה התזות מהבושם..הוא מהמם ומהפנט ! 

                                                   

והבושם הנוסף שבחרתי הוא של איב סאן לורן, שהוא מארז לאישה בניחוח אביבי של הבושם Manifesto  , בושם מהפנט, אותי הצליחו לבלבל כל העניין עם האריזות היפות.. זה בא בול לשידת בשמים.




אז אחרי שקראתן על כל המתנות שארזתי לאימא, מפזרת מתנה לקוראות שלי.. טיילו לכן במתחם שרונה ביום האישה.. כנסו לחנות הכי מהממת  , OPI  נייל בוטיק, וקבלו מריחת לק ללא עלות ( ביום 8-9/3  בין השעות 10:00- 22:00 )

יום האישה שמח לכולנו..
אוהבת
לימור אלזמי
סטייל יעוץ ותדמית

052-8209320

2 תגובות:

  1. איזה אלופה! כיף לאימוש שלך :)
    עשית לי חשק לעשות לאימושלי גם מחווה שתעלה לה חיוך.
    3>

    http://piece-of-air.blogspot.co.il/

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי