קרנבל אופנה - coca style

11 במרץ 2015

קרנבל אופנה

הסטיילסטית לימור אלזמי  מרקדת ב"קרנבל אופנה ",והפעם לא בברזיל אלא בישראל הקטנה, קרנבל יוצא דופן אחר ומלא בשיק, ומביאה את הקרנבל לארצנו הקטנטונת .

אז לכל מי שבא לה לצאת איתי לריקודי סלסה.. הפוסט הזה בשבילך...מדובר בקרנבל הכי צבעוני שיש, סוחף ומדבק.


אז נכון שהבטחתי לכן לעדכן בהשקות והפקות, ויש לי רצון לשתף אתכן בתצוגת אופנה מרהיבה שהייתי השבוע "קרנבל אופנה" של רשת בוטיקים "אירן-גריי וובר " שהיא רשת בינלאומית לנשים שאוהבות ומבינות אופנה.
בתצוגה השיקו את קולקציית אביב קיץ 2015 קולקציה צבעונית, מודרנית ותוססת. אני אוהבת את רשת החנויות האלה בגלל שהם מייבאים מותגים שמזכירים לי את הטיסות שלי לח"ול , אז כל עוד אני בארץ.. לפחות שאני ירגיש כאילו אני חיה בח"ול.

כל מותג והניחוח שמזכיר לי :

Leo Guy Paris-

המותג שמזכיר לי את צרפת, ובמיוחד את פריז שאני אוהבת. למותג יש צבעים שמשתלבים עם רכות הבדים, הקולקציה נותנת מענה לאישה חושנית ואלגנטית. ההדפסים האסרטיביים, הרקמות הצבעוניות העשירות יוצרים אוסף גדול ומרשים של קולקציה אחת רומנטית, נשית ואלגנטית.

Joseph Ribkoff-
המותג שמזכיר לי את קנדה . הקולקציה מציעה סגנון ייחודי בתוכה שמלות לכל אירוע, לכל שעות היממה ,, ולאירוע רשמי. המוניטין של ג'וסף בנוי על חדשנות ואיכות. מודה שהייתה לי שמלה קלסית מהממת מקטיפה שחורה של ג'וסף ששמרתי עלייה מכל משמר ובפועל היה לה שימוש לערב אחד , עד שלמדתי "לשחרר", ובמכירה בגדים האחרונה שעשיתי מכרתי אותה, אז הבחורה שקנתה את השמלה ממני, כן כן את.. זכית !!
Desigual
שמדברים על ספרד אז אי אפשר בלי לצעוק את המילה "דיזיגוואל" כי להיות בספרד זה חייב להיכנס לאחת מחנויות הרשת... אני מתה על הרשת הזאת... ובטח אתם מנחשות למה... אני מתה על צבעוניות והעזה, וכיאה לאופי ספרדי ומסיבות הצ'ה צ'ה צ'ה .. יש באופנה שלהם אופטימיות ,שמחה, צבעוניות עזה .


                                  
אז אחרי שאני רקדתי .. ואתם רקדתן בפוסט . מי מצטרף אליי  לריקוד הצ'ה צ'ה צ'ה  ?
 אוהבת תמיד
לימור אלזמי
סטייל יעוץ ותדמית

 
 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי