מדמוזאל קוקו שאנל - coca style

18 במרץ 2015

מדמוזאל קוקו שאנל


הסטיילסטית לימור אלזמי ״מכה בחושים״ ומספרת על האישיות שסוחפת את ילדותה ועל הבושם שמלווה אותה להשקות ולאירועי אופנה.

רציתי מאוד לכתוב לכם פוסט בשמים , ואני אעשה זאת.. אבל את הכבוד הראויי אני עושה לבושם שהכי מאפיין אותי ואת עולם הפאשנסטיות.

אז כולכן יודעות שהאייקון אופנה שלי מזה שנים זאת "מאדם קוקו שאנל" והאייקון הנוספת מרלין מונרו האגדתית .. אז הפעם פוסט שהתייחס לשתי האייקוניות שמלוות אותי כל יום ויום.



אז מרלין אהובתי אמרה ובצדק.. שבלילה שהיא אוהבת ללבוש רק בושם" שאנל מס׳  number 5"  וגם אני..
הידעתן זה הבושם הוא הכי  היסטורי  שיש, הבושם שאנל הושק לפני הסבתא רבה שלי בשנת 1922 .

 ״קוקו שאנל מס׳ 5 ״ היה הבושם הראשון בעולם שיצא תחת שם של בית האופנה , למי שלא ידעה מה אומר הספירה 5 ואיך ולמה?!
אז יש כמה וכמה סיפורים וסברות למה 5,  שתדענה שהספרה היא 5 היא  המזל האסטרולוגי של קוקו שאנל שהיא בת מזל אריה ובאסטרולוגיה, אריה זה מספר 5, וסיפור נוסף הוא כשקוקו שאנל בחרה את הבושם הטוב עבורה הוכן לה 6 בשמים מדגמיים בריחות שונים והיא הריחה ובדקה את כולן ..ובחרה בבושם החמישי,ומאז נשארו עם הסיפרה 5, הבחירה של קוקו שאנל , אותי באמת מעניין מה סיפור האמיתי בכל זה ואני לא התפלא שמדובר במשהו אחר לגמריי שקוקו שאנל האמינה באמונות טפלות ופחדה מעין הרע "חמסה חמסה שום בצל " 5555 חחחח.(אבל לא לפורטוקול )

 אז מה יש בבושם הזה שסוחף את מביני העניין , הבושם מורכב מ 50 ריחות שונים של וורדים ורודים ולבנים יחד עם תפוזים, יסמין, אלמוגים, לילך וניל ועוד ועוד.  שאני מתיזה את הבושם תמיד מרגיש לי ניחוח של ורדים בשיא פריחתם, מרגיש לי רעננות, ומשרה לי תחושה שיש אחרי שובל ניחוחי..
 
אז זה הבושם שלי וכיאה לבחורה שאוהבת את הבושם יש לי פודרה קטיפתית של שאנל בניחוח מלטף, שמפדרים על הגוף והבושם נשאר ולתמיד.. ממליצה בחום.

אז אם כבר להרגיש בניחוח סקסית אז נוסיף אודם אדום של שאנל מספר 49 האהוב עליי,  ואני הכי מתוקתקת שיש. 
 
                              


אז בנות יקרות אם בא לכן להיות כמו שלושת המוסקטריות- קוקו,מרלין ולימור וגם ללבוש שאנל.. קדימה להזדרז..
אוהבת תמיד
 
לימור אלזמי- קוקה מדמוז׳אל
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי