מהפכת סטייל בארון - coca style

23 במרץ 2015

מהפכת סטייל בארון


הסטייליסטית לימור אלזמי מתחילה את סדר פסח ומקבלת אינסוף של טלפונים  זועקות ״הצילו״ , אם במקרה שלכן מדובר במשימה בלתי אפשרית , אל דאגה , לי יש מיומנות סידור מיוחדת בתור אחת עם ארבע ארונות :ארון קיר , ארון תלייה, ארון מדפים ועוד ארון נוסף בבית של ההורים , אעשה הכל כדיי לקחת פיקוד על הארון שלכן?



 כבר שנים אני עובדת על עצמי עם "תאוריית השחרור" , לא להשאיר פריטים מיותרים שלא לבשו מעולם, ושלא ילבשו גם בעתיד לבוא , או בגדים מתקופת בגין שעידן הקרח כבר עבר עליהם, ומודה שהיה לי חסימה רגשית לכל בגד ובגד  אבל זה מכמה שנים שיש לי שיטה סידור ארון ומאז אני משחררת.
 השלב הראשון לרוקן את כל הארון על המיטה ולהתחיל למיין:
  • לא לבשת - לא קפלת- משמע לא להכניס לארון
  • בגדים שהשימוש שלהם גבוהה להניח במדף מול העיניים.
  • לארגן ארון לפי קטגוריות: חצאיות, מכנסיים, צבעים ועוד.
  • כאשר מנפים נצלו זאת לנפות בגדים לתיקונים אם צריך.. כי אחרת  הבגד ימשיך לא להיות בשימוש וסתם יצבור לנו אבק.

עדיין קשה לכן.. אל דאגה אני פה לעזור
תקשרו אליי.
לימור אלזמי
סטייל יעוץ ותדמית

 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי