אני אחת מתוך עשר - coca style

4 באפריל 2015

אני אחת מתוך עשר

הסטייליסטית לימור אלזמי נבחרה להיות אחת מתוך עשר הבלוגריות מרחבי העולם ששווה לאמץ האוטפיט שלה, תנו במחיאות כפיים סוערות!! 


יש רגעים שעושים אותי שמחה ומאושרת
שגורמים לי להבין שבחרתי במקצוע הנכון, הרגע הזה שמוקירים לך על מי שאתה.. 
להיות בחורה עצמאית נשמע כייף במיוחד בתחום שבו אני עוסקת שהוא סטייל, אבל אם להודות על האמת.. כייף הוא כן, אבל לא קל! 
אני חיה בישראל הקטנה שכולם יפים וכולם בעלי חלומות, וכולם רוצים להשקיע.. ולכן אני כל הזמן מסביב לשעון מנסה לחדש את עצמי.. ולהמציא אותי מחדש.. אז ברגע כזה שמפרגנים לך אתה מתרגש ומתחדש מחדש!!!


תודה רבה לאתר מאקו ולמדד המעוף.. שהעניקו לי מדור קטן.. בכיכובי..
ואם בא לך לראות לחצו ללינק:

אוהבת אתכן
לימור אלזמי
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי