טיולי סטייל כשר לפסח - coca style

6 באפריל 2015

טיולי סטייל כשר לפסח

הסטיילסטית לימור אלזמי ,הפסח  הזה  נהפכת להיות "מדריכת טיולים בסטייל"  ותגלה לכן איפה נמצא השיק והסטייל במחוזותינו רוצות גם?

אז כבר  הרבה זמן אני מנסה לבנות את פרויקט "שוטטות בסטייל"  שזה "הביבי החדש שלי",מדובר ב"סיור פאשניסטי" במקומות העמוסים "באופנה" שלא כולם מכירים אותן.. אבל איך אומרים אחיינו היהודים "אחרי החגים".. בטוחה שתשמעו עליו.
אז עד שיצא הפרויקט לדרך.. דאגתי לכם למדריך סיור  סטייל מושלם... כשבטוחה  שתהיו שם תזכרו מי הייתה "המדריכה הרוחנית מלאת הסטייל" שהובילה אתכן לשם..


סיור בהשראת סינדרלה-  מאז ומתמיד כל אישה  במרדף אחריי  נסיך חלומתייה..ובשביל מרדף שכזה צריך נעל קסם.. נעל זכוכית .. או נעל עיצובית... שתקרב את הנסיך שיבוא כבר... בחול המועד פסח יש בנמל תל אביב, יריד נעלי קיץ 2015 לנשים , מה שמיוחד ביריד שיש מעל 10,000 דגמים שונים עמוסים בסטייל...הנעליים עשויות עור.. ומי שמעצב אותם  מעצבים ישראליים משלנו.. אז למה לא לפרגן לכחול לבן.. בואו בהמוניכם...נמל תל אביב, ביתן 10 (מול הסופר פארם), יפעל במשך שבוע ימים והכניסה  חינם... וכמובן אני כבר הייתי שם!, ותנחשו מה מכאן היא הנעל שלי?!



סיור עם הרבה צבע ועיצוב:
אז בתור מעצבת אופנה ברזומה שלי... אני תמיד מחפשת את המעצבים גם.. כי בא לי לפרגן והמון, אני תמיד אומרת שכל בנאדם צריך להביא את הייחוד שלו והטעם שלו .. ובחנויות וברשתות לצערי הייחוד הזה נעלם .. כי את עוד לקוחה שקנתה את אותה השמלה... ולכן אם בא לך לשמור על ייחוד ומקוריות., אני מזמינה אותך ל THE FASHION MARKET
 הפאשיין מרקט התקיים בנמל תל אביב בחול המועד 10:00 21:00 כניסה בעלות של 10 ₪ בלבד.. וזה מושלם.
 המעצבים שמשתתפים ביריד: מעצבת הנעליים יעל הרמן בעלת המותג THE WOODED CLOGS, סיגל דרור, מותג A22 של המעצבת ענת צפריר, מותג התכשיטים Ronani של מעצבת התכשיטים רונה ניצן, מותג האופנה NATA של מעצבת האופנה ענת קיש, מותג התיקים DANA של מעצבת התיקים דנה פולס, מעצבת האופנה והתיקים נועה עוז סתר עם המותג NONO, מותג האופנה לנערות במידות גדולות Six Second, מותג התכשיטים לפלקה לוקה, מעצבת האופנה לירון גזית, מעצבת התכשיטים קרן מור, מעצבת התכשיטים לשיער מורן לחמי, מעצב התכשיטים דויד כהן , מעצב התכשיטים ליאור זגר, מעצבת התכשיטים שרה גנות, מותג התכשיטים צופה, מותג האופנה  NOYKA, מעצבת התיקים מאיה שליו, מעצבות התכשיטים ליאת וגליה עם המותג Liliz, אלה מעצבת אופנת וינט'ג , מותג האופנה CIPORKIN  של המעצבת דלית ציפורקין, מעצבת הצעיפים עדי בקשי, מותג האופנה B.C.  

סיור עם סטייל ונשמה:
מתי לאחרונה ביקרתן בתערוכת צילום? תמיד זה היה נשמע לכן כבד... אז לא הפעם... אני מזמינה אתכן ל"תערוכת חשופים" - למען ארגון המרכז לעיוור הפועל,ולקידום אנשים בעלי עיוורון ולקויות ראיה בישראל"
את התערוכה המדהימה הזאת יזם המותג ray ban  בשיתוף פעולה עם אושיית האופנה והצלמת תמר קרוון
הרעיון שעומד במרכז הפרויקט הוא מובלי דעה בצילומים שהם חשופים לגמרי פרט למשקפיי שמש.. כמשל לנו לבני האדם לתרום, ולעזור ולהיחשף לעמותה.
מוזמנים ללכת לשוק הפשפשים בתל אביב.. לשתות מיץ גזר ולהמשיך רחוב בן יאיר 5 ,נור קלאב , בחול המועד 9:00-  19:00 אני כבר הייתי שם... ומבטיחה לכן זאת תערוכה עם נשמה...


אוהבת אתכן
תהנו בחפשש' שלכן
לימור אלזמי- סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320



    

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי