בת 50 ומעלה ?! המתכון להראות צעירה יותר - coca style

18 במאי 2015

בת 50 ומעלה ?! המתכון להראות צעירה יותר

הסטייליסטית לימור אלזמי מביאה פוסט לנשים שחצו את גיל ה 50 ורוצות להראות צעירות לגילן..

בהרצאות סטייל שאני מקיימת נחשפתי אליכן.. למרות שאני בתחילת שנות ה 30 שלי , היה לי אתכן חיבור מושלם .. אני אוהבת להיות בחברתכם.. אוהבת את הביטחון שלכן , המודעות הנשית, הכוח והעוצמה שלכן ,ואתן עבורי תמיד מקור השראה..
 
אני רוצה להתייחס לשיחת נשים שהייתה אצלי באחת ההרצאות ,שאלתן אותי אם יש לי משהו שיעשה אתכן צעירות יותר, והתשובה שלי הייתה "זמן"  (תשובה שלא ציפתן לה ,הרי זה לא הגיוני)
אבל הכוונה שלי בתשובה שכדיי להראות צעירה צריך להקדיש זמן לעצמכן , להיות קשובים לדברים שעושים לכן טוב, תחביבים, לפנק את עצמכן בהנאות בגדים, וביוטי וכל דבר טוב.

המתכון להראות צעירות זה להקדיש זמן לנפש ולגוף, ולפנק את עצמכן:
1. למצוא תחביבים שאתן מתחברות אליהן- אפייה, בישול, קריאה, טיולים, ציור ועוד
2. לפנק את עצמכן בדברים שעושים לכן טוב- בית קפה, מסעדה טובה, ספא ,מלונות ועוד
3.  לפנק את החיצוניות שלכן - ולהשקיע במראה - להשקיע במוצרי קוסמטיקה -תהיו פנויות להשתמש בביוטי ובקוסמטיקה. תשתמשו באופן אינטנסיבי והתוצאות ימהרו להגיע ותרגישו צעירות יותר.  הפעם החלטתי להתייחס לעור שלנו כי זה מה באמת מה שמסגיר את הגיל ולכן אני רוצה להמליץ על מוצרי קוסמטיקה לנשים  של חברת WELEDA (התרגום של וולדה זה מטפלת הוליסטית). העיקרון שמנחה את המוצרים הוא הטבעיות, עשויי בחומרים צמחים ,ללא חומרים משמרים, ללא ריח מלאכותי, עם תמציות צמחים.
 
אני מאוד אוהבת את WELEDA בגלל האמיתות שהם משדרים השימוש בדוגמניות נקיות ללא פוטו שופ, הפרסום הוא מפה לאוזן ולא שלטי חוצות  , והנקודה הכי חשובה מדובר בטיפוח בריא!!!!
אני ממליצה מגיל 56 על סדרת נר הלילה לעור בוגר , יוצר מיצוק ומגדיר את קווי המתאר, משקם עור בוגר, אין במוצרים חומרי טעם וריח סינתטי אלא רק מהטבע, המוצרים נעשים על ידי בקרת איכות .
הרכיב העיקרי של סדרת נר הלילה - הוא פרח נר הלילה אשר מסייע לעורר את מערכת ההגנה הטבעית של העור . בין המוצרים: קרם יום נר הלילה,קרם לילה לפנים-חמאת שיאה,שמן גוף, תחליב רחצה, קרם ידיים  וזה פינוק של התחדשות .
ניתן להשיג את המוצרים -ברשתות הטבע ,בבתי מרקחת וסניפי הסופר פארם.
 
זכרו כאשר קיימת תודעה בריאותית תוחלת החיים גדלה יותר.. נו הפחתי לכן עשר שנים מהגיל..
הכי חשוב שיהיה לכולנו עד 120 שנה ויותר.
 
אוהבת
לימור אלזמי  - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי