מה תלבשי לעונת החתונות ? - coca style

12 במאי 2015

מה תלבשי לעונת החתונות ?

הסטיילסטית לימור אלזמי מתחילה לרקד מאירוע לאירוע ומהשקה להשקה מה שמחייב אותה בבגדים .. אז מה נלבש בעונת החתונות המתקרבת ?

אם מישהי מכן הייתה מהצופות המכורות של בוורלי הילס 90210 בוודאי יודעת מה זאת "תסמונת השמלה הזהה של קילי וברנדה " אז הסיוט הזה חוזר וחוזר ולא רק בסרטים אלא גם בחיים , ולכן צריך לדעת איפה לקנות בגד לאירוע.
 
תמיד חיפשתי חנויות בוטיק ולא רשתות גדולות
(תעשיה של קו ייצור) , חנות עם סטייל ייחודי והורס ,היום כבר יש לי חנות כזאת והאמת שזה הרבה בזכות מור סילבר , אנחנו נפגשות בדרך כלל מאירוע לאירוע ומהשקה להשקה ותמיד הייתי מתעלפת על הבגדים שלה וכל פעם שהייתי שואלת אותה מאיפה? הייתה אומרת גליתה - Galita Fashion
מאז זה כבר היסטוריה.. כל הזדמנות שלי..אני פוקדת את החנות.. ועכשיו לעונת החתונות.. חייב !!
 
אז מה ללבוש בעונת החתונות, ומאיפה ?
אני גאה להציג הופעות מרשימות , הופעת פיס..רק לך.. הופעה שתפנה את הזרקורים רק אלייך!!
 כל ההופעות המרשימות האלה מרשת גליתה ,הייחוד של גליתה שיש לה המון המון סוגים של בגדים מכל מיני סגנונות  והיתרון הגדול שזה לא נעשה  בכמויות ייצור מסחריות כמו ברשתות הגדולות, מה שעוזר לך לשמור על הייחוד שלך.
הבאתי  טעימה של סטייל ואתם מוזמנות להציץ על דגמים נוספים  גם בדף הפייסבוק: https://www.facebook.com/galita.galit?fref=ts

אופציות להופעה חגיגית לאירוע בלתי נשכח :
 
קולקציית הערב היא לא בהכרח שמלות שמלה , העונה  הטופ שיק זה האוברול הסקסי :
 


צבעוניות יתרה - תעזי בצבע שיזהו אותך מיד ברחבת הריקודים (כחול רוייאל,כתום,טורקיז,ורוד) הצבע המומלץ והאהוב עליי זה הצבע הצהבהב שהוא שיא השיק ותמיד יפה ואלגנטי.
 

וכמובן אך בלי שמלה שחורה קטנה עם טוייסט בגב הרי זה מאסט- תמיד משדר אלגנטיות ויוקרה.
 
 
שיהיה רק בשמחות.. וכמו שאצלי במשפחה מברכים "קולולו"
אוהבת
לימור אלזמי
יזמית אופנה וייעוץ תדמית

תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי