לשלוף ציפורניים - coca style

30 במאי 2015

לשלוף ציפורניים

הסטייליסטית לימור אלזמי מביאה פוסט צבעוני והפעם פוקדת על כולכן לשלוף ציפורנים.

בתור אחת שחייבת להתאים כל יום את הבגד לעגיל, לצמיד לנעל... אז יש לי חולשה גם לעשות התאמות של הבגד ללק, מה שאומר שאני לא יכולה לדמיין לעשות לק ג'ל כי אני לא מסוגלת להיות שבועיים ויותר עם אותו צבע לק... מה שנקרא "צרות של פאשניסטה"

 
בחורף אני פחות נועזת עם לקים, יש לי לקים בודדים,שאני חורשת עליהם שזה הצבע החציל, הצבע הכחול, הירוק, והחום, אפשר להגיד שהצבעים שלי ממש קודרים וחורפיים אבל התירוץ שלי הוא שבחורף האצבעות שלי גם ככה מכוסות בכפפות.. אז אין יותר מידיי יצירתיות. 
ואלו בקיץ אני פורחת, אני נועזת ומתאימה את הלק לאירוע שאני הולכת (לבילוי בחוף הים, למסיבה, לעבודה או לדייט לוהט ) ובעיקר משתוללת עם צבעים חיים ותוססים. בגוונים נועזים, מבריקים ובולטים.
 
בתור אחת שמורחת על עצמה לק יום כן ויום לא.. יש לי שני דברים שאני לא מוותרת עליהם:
1. לק שיתייבש מהר .
2. לק שימרח יפה והצבע יהיה בוהק.
 
ומצאתי את התשובה  בלקים של OPI ובמיוחד בקולקציית ה- BRIGHTS  , הקולקציה נותנת לי צבע חזק מרשים, צבעים מטרפים ואופנתיים בהתאם לטרנדים שמצויים בעולם האופנה ובתחזיות האופנה העולמיות.
 הקולקציה מונה 9 גוונים וכן יש את הצבע האהוב עליי .. צבע צהוב הלימון "Life gave me lemons"  אז אני מבסוטית..
ויש את הצבע הנצחי והסקסי אדום לכל גווניו, כחול נייבי, ורוד, קורל בוהק, טורקיז ים ועוד.
הלקים של OPI  מיובאים לישראל בלעדית על ידי חברת "ברייסון שיווק" ונמכרים ברשת "אפריל", רשת "נייל סטודיו" ומכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ. 

מחיר לצרכן: 65 שקל. http://www.opi-israel.co.il/

 


שיהיה לכולנו קיץ תוסס וצבעוני
אוהבת
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי