ביקור בסטודיו תכשיטים של הגר סתת - coca style

31 במאי 2015

ביקור בסטודיו תכשיטים של הגר סתת

הסטייליסטית לימור אלזמי מבקרת "בממלכת האקססוריז" של הגר סתת ויוצאת משם בלי נשימה ועם שרשרת מדהימה.

הגענו משלחת של בלוגריות לראות את הקולקציה וגם לעצב ברוח "הגר סתת", כל אחת קבלה מגש והתחלנו במלאכה , הפוסט מלא יצירתיות  .

 
ישבנו כולנו עם המעצבת הגר סתת אשר במקביל לעיצובנו סיפרה לנו על עולם ההשראות שלה על כל תהליך העבודה .
דיברה איתנו על הטקסטורות,  החומרים המועדפים עלייה שזה השילוב עם עור ,מתכות מצופות 24 קראט וכסף טהור,וגם על העולם ההשראות שלה, שהוא ייחודי ומקורי מאוד הוא לקוח מעולם  השבטי מימי הפרעונים .
העבודה המיוחדת וסופר מקצועית של סתת בא לידי ביטוי באופן מובהק בפריטי הקולקציה.
כל בלוגרית קבלה מגש עם חומרי גלם והנחיות - איך מעצבים תכשיטי "הגר סתת"?
 
 
התחלתי לעצב בהתרגשות אולי כי זה הזכיר לי ימים עברו ,אז תלמידת בית ספר בשיעורי מלאכה עם ציון 100 לאורך כל השנים, עוד אז היצירה הייתה  הצד החזק שלי..
הגר הציגה לפנינו שתי אפשרויות עיצוב צמיד או שרשרת.. הרוב עיצב את הצמיד.. ואני חייבת להרגיש מיוחדת עיצבתי שרשרת ובטח תרצו לדעת איזה שרשרת עיצבתי בהשראת הגר סתת?
קבלו במחיאות כפיים את השרשרת המעוצבת -
 


הגר  סתת מוכרת את תכשיטיה בכ-40 בוטיקים וחנויות מוזיאון ברחבי הארץ ומייצאת ליפן, ארה"ב, קנדה ואיטליה.
טווח מחירים: 150-450 ₪
להשיג ברשת חנויות הגר סתת: בזל 37, החשמל 8 , קניון גן העיר ומתחם התחנה בת"א וקניון רננים ברעננה:http://www.hagarsatat.com/
ובחנות המקוונת: http://www.hagarsatat.com/
 
 
יש לי אהבה מיוחדת למעצבים בגלל שאני כזאת ועם הגר סתת הרגשתי חיבור מושלם, שגרם לי יותר ויותר לאהוב את התכשיטים , ממליצה בחום.

אוהבת
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320
 


2 תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי