הפוסט שיהפוך אותך לסטייליסטית - coca style

6 במאי 2015

הפוסט שיהפוך אותך לסטייליסטית

הסטייליסטית לימור אלזמי רוצה להפוך את כל הקוראות המהממות שלה לסטייליסטיות מהשורה הראשונה ומחלקת טיפים לסטיילסטיות של הדור העתיד.

המדריך המושלם לסטייליסטית :

1. ריבויי סגנונות- סטייליסטיות חייבות לדעת שהם נתונות לשינויי ולא להיאחז בסגנון אחד להיות פתוחות  לטרנדים שונים ואחרים דוגמת טרנד הבוהו שיק, טרנד הרוקרית, טרנד ילדת הפרחים וכן הלאה.

2. לא להתלהב ולאזן הופעה - כל העניין של מובילת אופנה היא לזהות טרנד וללכת איתו ולכן בגלל שאתם סטייליסטיות  תביאו את הטרנד בטוייסט ובלי הגזמה כלומר אם עכשיו הצבע הצהוב זה שיא הסטייל תאזנו , ובטח אל תלכו מכף רגל ועד ראש צהובות שלא יקראו לכן בוב ספוג!!! 

3. מגזינים רבותיי- הסוד של כל עולם האופנה טמון במגזינים, לזהות את הצבעים המובילים במגזין, לזהות את האייקוני אופנה, אתם יכולים לעיין במגזינים מקומיים כמו גו סטייל שהוא מושלם או לעוף למרחקים ווג וקוסמופליטן. כמו כן ערוצי האופנה המובילים בטלוויזיה Ftv .

4.מי אני ומה גופי? - היתרון של כל הסטיילסטיות שהן יודעת את מבנה גופן  ויודעות איפה להבליט ולמשוך תשומת הלב, ואיפה להחסיר פעימה ולטשטש.  ולכן נצלו זאת ותתלבשו בהתאם.

5. משחק הצבעים- כסטייליסטיות ניתנה לכן הזכות להפציץ בצבעים עם נשמה וריח.. אל תתפתו ותלכו לצבעים האוניברסליים כמו שחור חום כחול אפור.. אלא להיפך תכניסו צבעי ה"בלוק קלור" צבעים של העזה.

6. לצייר את ההופעה -הנקודה העיקרית והכי חשובה היא יצירתיות.. כמו ששף לוקח מרכיבים שונים ובונה מהם מנת דגל כך גם את תהיי יצירתית ותערבבי סוגי טרנדים,סוגי בדים, וסוגי צבעים ותראו איך המבטים מיד מופנות אליכן.

מאחלת לכולכן לקום כל בוקר עם ניחוח אחר של סטייל,ברכה טובה ליום טוב.. בדוק!!!

אוהבת
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית.
052-8209320

תמונות: מרשת האינסטגרם מירה דומה האגדית

6 תגובות:

  1. פוסט מצויין יקירה! 3>

    השבמחק
  2. מקצוענית מעניקה טיפים והמלצות באהבה כי מה שניתן באהבה מתקבל באהבה ומחזיר אהבה... תודה לך אשה נפלאה

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי