ראיון סטייליסטי בלעדי עם לינור אברג'יל וליאת אשורי - coca style

22 ביוני 2015

ראיון סטייליסטי בלעדי עם לינור אברג'יל וליאת אשורי

הסטייליסטית לימור אלזמי מציגה ראיון סטייליסטי עם נשים חזקות ואמיתיות , שמגשימות חלומות ומבליטות את היופי שלנו כנשים אמיתיות, ראיון מעורר השראה לכל אישה בישראל. 


 
רשת הסופר פארם מקיימת מידיי שנה אירוע נוצץ של ביוטי סיטי , השנה הסופר פארם מקיימת תצוגת אופנה הוליוודית והחליטה לשים באור הזרקורים נשים אמיתיות, במשך ארבעה ימים מרוכזים היא נתנה הזדמנות לכל אישה בלי כל קשר לגיל, מידה או צבע להתמודד על מסלול ולהציג את יופייה הנשי האמיתי.
 
ניתנה לי ההזדמנות ללוות את המתמודדות היקרות מקרוב ולהחדיר בהם מוטיבציה וחיות , וכמו כן גם לראיין את שופטי התחרות ליאת אשורי ולינור אברג'ל.

אם להודות על האמת זאת הפעם הראשונה שראיינתי בחיי, עשיתי תחקיר על כל אחת מהם וניסיתי להיכנס לעולם האישי של כל אחת מהם, ודאגתי לצרף את החוויה כאן. 
תודה לצלם יקי ציממרמן שרדף אחריי עם המיקרופון והמצלמה וניסה לחשוף אותי לעולם הזה.
 

האירוע התקיים ב 30.6 רשת הסופר פארם מביאה לתל אביב את הוליווד ומזמינה לחויות שופיניג, סטייל,גלאם ואופנה .
נפגש בגני התערוכה בתל אביב, אתן תוכלנה ליהנות מחוויית יופי מהסרטים הכוללת תצוגות אופנה, מאפרים מהעולם שידגימו על הבמה המרכזית, מופעי מוזיקלי, סדרת "מייק אוברים" שיעניקו שלי גפני וסנדרה רינגלר למבקרות על הבמה, הרצאות של דמויות מובילות מעולם האופנה והיופי בישראל וכמובן שופינג חווייתי של מוצרי איפור, טיפוח ויופי ואקססורייז שהובאו במיוחד לביוטי סיטי הוליווד. 

אודות האירוע-  
ביוטי סיטי הוליווד, ימים 30/6-3/7 שלישי עד שישי
שעות:  10:00-23:00, ו': 10:00-17:00, ביתן 1 גני התערוכה, ת"א


מחכה לכן שם עם שפע של סטייל וגאלם 
 
אוהבת
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי