מהי החצאית האהובה על הסלב?! - coca style

26 ביוני 2015

מהי החצאית האהובה על הסלב?!

הסטייליסטית לימור אלזמי פוצחת בריקודים ומביאה פוסט תוסס על החצאית האהובה "טוטו בלרינה " אשר מגיעה מבמת הריקודים לקדמת הבמה בעולם האופנה, ונבחרה אצל הסלב כחביבת הקהל , הסלב מנפנפות חזק בחצאית, ועכשיו תורכן, איפה קונים את החצאית ? ואיך לובשים אותה ?!

בתור ילדה הייתי ילדת במה, עם חוש מוזיקלי מפותח, שרתי בלהקת נוער, רקדתי וניגנתי.. כנראה שעם השנים האהבה הזאת דעכה ועברה לתחום  הסטייל, ונשאר רק זיכרון מתוק. לחיי החצאית טו טו שנתנה לי משום מה להיות נוסטלגית שכזאת .
מי הסלב שמנפנפות בחצאית  "טוטו"?
החלוצות של הטרנד הם המעיזות - מדונה, ג'סקה פרקר,ריהאנה ונטלי פורטמן בסרט ברבור שחור.ועוד רבים יפים וטובים , ועכשיו הגיע תורי .. ראו תמונה .
איך לובשים ומה משלבים איתה -
הכלל הכי חשוב לחצאית הטוטו- שהיא תמיד נותנת את ההרגשה של בלרינה, ואתן צריכות למחוק את זה מהמחשבה של מי שמסתכל עליכן , ולכן שילובים מעניינים יכולים למחוק את המחשבה הזאת ע"י חולצת טריקו פשוטה או גופיית סבא כמו כן מעיל עור מקשיח את הלוק ולכן משתלב מצוין,  כמו כן כדאיי להשתמש עם אקססוריז גס ועבה כדיי להקשיח את הלוק, ותמיד שהבגד העליון יהיה צמוד ולא רופף. ואם את רוצה לוק מגניב ,חולצת ג'ינס  עם חצאית מתנפנפת זה שוס, ולמען גילויי נאות חברתי הטובה פרח דה-מדונסה לבשה את השילוב ואימצתי גם.
למי זה מתאים ?!
הטרנד מתאים לכולם , דתיות ,חילוניות , ילדות , נערות , נשים ועוד..
באמצעות שילובים מעניינים את יוצרת את המראה שאת אוהבת.
איפה ניתן לקנות את החצאית ההורסת הזאת ?
בשיטוטי סטייל שלי זכיתי להכיר חנות מדהימה עם סטייל נוי יורק , החנות ממוקמת בעיר ירושלים ונקראת "פלאטר בוטיק-Flatter Boutique"אני בחרתי בחצאית טוטו צהובה מאחר שהצבע הלימוני מאוד טרנד הקיץ הזה והוספתי לו חולצת סריג קצרה משובצת יהלומים ופנינים.
 אני ממש ממליצה לבקר בחנות ,התאהבתי בסטייל שם ויותר מכל התאהבתי מהבעלים של המקום ,זוג אמריקנים שעשו עלייה לישראל ונותנים פה נשמה יהודית ,צביון, וסטייל צבעוני יצירתי ושונה ממה שהעין שלנו רגילה. בעלת הבוטיק, לי-אן היא סטייליסטית בפני עצמה, לכל החצאיות שם יש לה שילובי חולצה חלומיים, שאת שם תתייעצי איתה , יש לה הרבה שיק שאפשר לאמץ אותו.

מבטיחה לכן הנאה צרופה וקנייה בטוחה
שווה לעשות עלייה לירושלים..ולנשום אוויר ירושלמי עמוס בסטייל.


אז בננות אל תשכחו לנפנף בחצאיות .
נשיקות
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320
.

2 תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי