מה הבושם של גל גדות? - coca style

3 ביוני 2015

מה הבושם של גל גדות?

הסטייליסטית לימור אלזמי מארחת בפוסט את הדוגמנית הכי מצליחה ועסוקה שיש, גל גדות וחושפת מה הבושם שלה?

 
אז  למען ההגינות לא באמת אני יודעת מה הבושם של גל גדות אבל אני מניחה שהוא UNCOVER GLOW, של חברת קרליין הרי היא הפרזנטורית לא?! גל גדות אם את קוראת את הפוסט אנא אשרי לי זאת בתגובה למטה.
ובינתיים עד שגל גדות תענה לי.. אשמח לעדכן אתכן בבושם החדש  של חברת קרליין , UNCOVER GLOW, בושם מהפנט עם ניחוח אצילי ומרענן.
 
לפעמים חברות בשמים מנסים להתבלט עם עיצובים מיוחדים של בקבוק בושם ובסוף הבושם לא כזה מרשים ונעים, חברת קרליין הפתיעה והציגה פשטות..עם הפרזנטורית המהממת גל גדות, והשיקה בקבוק בושם בעיצוב מעודן בלי יומרות והסוד  נמצא בפנים.
 
אז מה הסוד של הבושם?!
הבושם מיועד לנשים שאוהבת ריח עדין אלגנטי ורענן . הבושם בעל ניחוח של הדרים עם שילוב של סחלב,יסמין וסיגליות, לי זה הרגיש כאילו הנחתי על עצמי זר פרחים מבושם ואני מתהלכת עם הילה מבושמת.
הבושם כובש ,זוהר, וסקסי , הכיף שהבושם והניחוח גורם לאנשים סביבי לשאול שאלות ואפילו להתחיל איתי.. אני שומעת ציוצים " איזה בושם שמת?"  "מה זה הניחוח הזה? " - ואכן זה בושם שכייף להתהלך איתו את מרגישה שאת מפזרת ניחוח לכל עבר.
 
לסקרניות מבינכן - ניתן להשיג את הבושם ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

 
 
נשיקות 
אוהבת 
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי