איך בגד יכול להפוך את חייך לצבעוניים? - coca style

4 ביוני 2015

איך בגד יכול להפוך את חייך לצבעוניים?

הסטייליסטית לימור אלזמי, מביאה פוסט עם "תיאוריית אופנה" שתכניס את כולנו למצב רוח של שמחה .

אז למי שלא מכירה אותי ממש טוב, שתדענה שאני מחזיקה תואר בפסיכולוגיה , ותמיד אני מתייחסת לבגד כפסיכולוגיה של ממש ושואלת תמיד את עצמי שאלות כגון : מה גרם ללבוש בגד כזה ואחר? למה אנשים מסוימים לובשים רק שחור?
והרבה פעמים התשובות לא נעוצות בעניני סטייל כמו "שחור זה מרזה" אלא יותר בגלל מצב רוח , ובגלל שבפנים בנפש מרגיש אפרורי ואפל, ולכן אצלי הסטייל זה תורת הנפש יותר מאשר קווי מתאר ושילובים.
 
אני גאה להציג מושג חדש שלי "האני בבגד" - מושג זה כוונתו - איך אני מביא לידי ביטוי את עצמי בבגד, מה המסר שלי? מה חושבים עליי? ואיך הבגד משפיע על מצב רוחי ?
וכדיי להדגים את המונח אני רוצה לתת דוגמה אופנתית עם רשת האופנה Desigual   .
 
 
הדוגמנית ויני הארלו אחת הדוגמניות החזקות בתעשיית האופנה , עשתה "היסטוריה" בזה שנכנסה לעולם תעשיית היופי עם מחלה ויטילגו, מחלה נדירה שבה אזורים מהעור מאבדים את צבעה והופכים את עורה לבהירים, למרות כל זאת היא התעקשה , ניסתה והשתלבה בתעשייה, כמצופה מאדם עם מחלה הייתם מצפים שהיא תסתתר תלבש שחור, צבעים קודרים ופחות תמשוך תשומת לב. אך דווקא כאן יש משהו קוסמי, חברת דיזיגוואל הביאה "תרופת מרפא בבגד" שהבגד הופך את חייך לשמחים ומעניק לך ביטחון עצמי, אופטימיות, וחיים טובים ומאושרים.
 
הארלו הפכה לפרזנטורית אהודה מודל לחיקוי לכל מי שמרגיש שונה ואחר.. ובדיוק כך הקולקציה של דיזיגוואל שונה אחרת צבעונית תוססת שיכולה להפוך את חייך לשמחים. הבגדים יכולים ליצור רגשות חיוביים לאנשים ממש כמו הסלוגן של המותג: "החיים מגניבים!".
 

קולקציית אביב- קיץ 2015 מדגימה את הקונספט המובהק של Desigual -
  • הים התיכון:   סיגנון שנראה בהתחלה מוכר כמו טרנד המלחים, הדפסי פסים,אבל הטוויסט הוא שילוב כתמי צבע, הדפסים אמנותיים בהשראת הפסיפס ועוד.
  • מראה הספארי: באמצעות אלמנטים שבטיים וטרופיים כגון: עלים, ציפורים, חיות מהטבע והמיוחד זה תוספות חריזה ועבודת יד. הצבעים השולטים הם גוונים ירוקים, טרקוטה וגוונים חומים.
  • חופי הוואי- עם טרנד הדקלים והקוקוס.
אז כל מי שרוצה להקפיץ את המצב רוח שלה, או את הביטחון שלה ,חבל לשלם לפסיכולוגים, כנסי ל Desigual והשינוי יתחיל מהשנייה הראשונה שתשימי את הבגד. תהפכי את חייך לצבעונים , שמחים,ושיקיים יותר.
 
אוהבת
לימור אלזמי  -יזמית אופנה
יעוץ, סטייל ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי