פוסט עם המאק החדש שלי - coca style

4 ביוני 2015

פוסט עם המאק החדש שלי

הסטייליסטית לימור אלזמי הידועה באהבתה לטכנולוגיה ולסטייל מתחדשת במחשב חדש  MAC  וכותבת לכן בהתרגשות פוסט עם ניחוח חדש.


זאת התרגשות זה ה mac הראשון שלי, ואני ממש מתלהבת יש בו אפליקציות שדומות לאיפון , הוא עם רמת טכנולוגיה הגבוה ביותר,תוכנות עריכה וסרטונים ,ולי נראה שייקח לי שנים רק להבין את האוצרות שיש בתוך המחשב הזה.
אז כן יש לי את מחשב ה- MacBook החדש, המחשב המתקדם היפה והסטייליסט ביותר , הוא ממש דק, ולי יש את הצבע גלאם זהב ויש גם בשחור ובכסף.
הכיף שלאחת שנמצאת כל היום בחוץ אני יכולה להתנייד איתו הוא ממש קל פחות מקילו; מה גם שהוא מחזיק 9 שעות וזה ממש הרבה למחשבים ניידים. 
 
לסקרנים מבניכם כמה זה עלה ?
 
iDigital המשווקת הרשמית של מוצרי אפל והיבואנית הבלעדית של מחשבי MAC מכריזה מהלך משמעותי .
 
תינתן הנחה ייחודית ברשת   iDigital  כל חודש יוני לרוכשים  MacBook ומחשבים נוספים 15% הנחה .
מחיר השקה:  החל מ- 7,499 שקלים וכעת במחיר של מבצעי חודש מאק- 6374 שקלים בלבד.

מטרת המהלך היא לחשוף את קהל הצרכנים הרחב לעולם המדהים של מחשבי אפל, ולאפשר לכולם את המחשב הטוב ביותר בעולם במחיר הכי משתלם כיום בשוק  .

אז דרוש בחור מבין ענין , שמכיר טוב את ה mac ויכול לעשות לי שיעורים פרטיים כדיי שאוכל  לעשות במהרה את כל מה שאני חולמת..כן מתה כבר לפתוח ערוץ ביו טיוב בזכות mac זה יהיה הרבה יותר קל, עכשיו נשאר לי לקנות מצלמה איכותית , אני מסודרת בחיים! 

אוהבת
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטיייל יעוץ ותדמית
052-8209320
 
 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי