מה היה אמש באירוע של דיזל ? - coca style

5 ביוני 2015

מה היה אמש באירוע של דיזל ?

הסטייליסטית לימור אלזמי  התארחה אמש באירוע ההשקה הכי נוצץ של חברת דיזל, ומדווחת על "רשימת נוכחות" ומי הגיע במלוא הדר.

אז זה לא סוד  שישנו גל ביקורים של אושיות אופנה בינלאומיות בארצנו הקטנטונת. לדעתי ישראל הקטנה סומנה במפה כאחת שמבינה באופנה..ומתחילים להתעניין בנו.
באירוע של המותג הבין לאומי "דיזל" צוין אמש אירוע מתוקשר בו חגגה חברת "דיזל" יום הולדת  20 שנות פעילות בישראל וכמו כן גם "חנוכת חנות" במתחם שרונה.


 
מי הסלב שהגיעו לאירוע ההשקה ולחצתי להם יד חזק חזק?!
אז נתחיל עם אורחי הכבוד היישר מאיטליה, מייסד מותג דיזל , מר רנצו רוסו, שהתבאסתי מאוד שלא בקשתי ממנו חתימה (בכל זאת ילידת שנות ה -80 ).
יחד איתו הגיע איטלקי נוסף,המעצב והסטייליסט של ליידי גאגא, ניקולה פורמיקטי, האמת שהוא נתן בי "מבט בוחן" והייתי מתה להבין מה פשר המבט הזה..
בגזרת בסלב המקומיים-
נינט טייב, שני פרידן, לוסי אהריש, אנה ארונוב, שירי מימון,ג'ודי ניר מוזס, שירלי בוגנים, ליאור סושארד, מיקי בוגנים, דורית בר-אור, מלי לוי, עינת ארליך, עמית מכטינגר, בר פאלי, מייקל לואיס, אלכסה דול ורז זלצרמן , ג'קי אזולאי, יערה בנבנישתי, איגי וקסמן, קורל סימנוביץ, דור ואון רפאלי, יעל ניזרי,ילנה ראלף, אלון לבנה, שרון גניש, פאולינה אלברשטיין,שביט ויזל, חן יאני.
ומה לבשתי ?
חליפת בצבע תכלת , חליפה שזכיתי לה לכינוי המושלם "מיס קנדי"- בניחוח תקופת החליפות, חליפה שסוחפת מחמאות , מזמינה אתכן להכיר אתר מושלם עם בגדים מהממים , תפירת עלית , הוט קוטור כמו שאני אוהבת!!! ניתן לרכוש את הבגדים  ההורסים אונליין ב Komono by Mika
היה אירוע גאלם שיק ונוצץ, ולדעתי זאת הייתה השקה הכי קרובה לרמה בחו"ל. מקווה שהצלחתי להעביר לכן טעימה אופנתית ממה שהיה שם ואם לא מספיק, ידידי גיא פינס יעשה את העבודה  עם תמונות וידאו ואולי גם תזכו לראות אותי.

אוהבת
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320


2 תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי