מה סודות השיער של קים קרדשיאן? - coca style

8 ביוני 2015

מה סודות השיער של קים קרדשיאן?

הסטייליסטית לימור אלזמי משתפת אתכן ב"סודות השיער" של השטיח האדום, ומגלה לכן מה קים קרדשיאן המהממת ושאר הסלב שמים בשיער ונראים הכי גלאם שיש?!



אי אפשר להתעלם מהשיער ההורס של קים, בעלת התסרוקת הכי גלאם שיש, תמיד שערה שופע ובריא שבא לי לחטוף את המעצב שיער שלה לאי בודד, אבל במבט עמוק יותר השיער שלה יפה בגלל שהוא משדר שיער בריא ומטופח , הסקרנות הרגה אותי שהייתי חייבת לעשות בירורים מה קים שמה על שערה שהיא נראת כזאת מושלמת, ומסתבר שלא רק קים משתמשת במוצרים אלא כל עולם הסלב והדוגמנים.
זה כבר טריק שיווקי ידוע לתת מוצר לסלב ושהם יעשו את כל ה"רעש " בציבור , אבל מודה שפה העניין מוצדק ביותר. והמוצר הוא תמצית פלא לשיער, אחרי חודש של התנסויות במוצר התאהבתי והחלטתי לחשוף לפניכן את הסוד.

הסוד -מה מוצרי שיער של הדוגמניות שפורסמו בכל מגזיני עולם ?

אז בתור אחת שחורשת על מסלולי אופנה ומגזיני אופנה גליתי לשמוע שמוצרי השיער המפורסמים ביותר הם של חברת Moroccanoil® .
החשיפה הגדולה שלו התחילה לפני שבע שנים עם להיט עולמי של שמן מרוקאי שמשנה בין רגע את השיער ונותן לו ברק ,ומראה שיער בריא . ההצלחה עברה מפה לאוזן והיום המותג נחשב לסדרת מוצרי יוקרה.
המותג נכח בכל שבוע האופנה בכל מדינה ומדינה , מעצבי שיער בעולם משתמשים בו ולא מפסיקים להתלהב , וההפתעה הציונית היא שהמוצרים נוצרו בארץ הקודש ומיוצרים בפארק תרשיחא.. בטוח שהסלב לא מבינים בזה כלום, אבל לי זה עושה המון גאווה.
 





איפה בארץ ניתן להשיג  Moroccanoil®
 Moroccanoil® במספרות נבחרות.
טלפון לבירורים: 03-9511086 .
לפרטים נוספים בקרו באתר  http://www.moroccanoil.com 
פייסבוק 
 
נ.ב
יש משהו נוסף שמרגש ביותר ב Moroccanoil®  חוץ מזה שהם מוצרים טובים ויעילים, יש במוצר הזה "נשמה יהודית", חדי עין יבחנו שעל המארזים מוטבע האמירה בס"ד , מודה שראיתי את זה רציתי לחבק את המנכ"ל  על האומץ ..שאפו גדול..!! עשיתי לכן זום גדול על המוצר שתראו שזה הכי אמיתי ואותנטי שיש .
 

באהבה רבה
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320  
 
 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי