אני על המפה של פסטיבל קאן - coca style

29 ביוני 2015

אני על המפה של פסטיבל קאן

הסטייליסטית לימור אלזמי שמחה לבשר שיש חלומות שמתגשמים , ומציגה פוסט עמוס בשמחה ובתקווה .

מי  שמכיר אותי טוב יודע , שיש לי שתי אהבות גדולות "עולם היזמות " ועולם האופנה והסטייל" , ואני מנסה תמיד לגעת בשתי העולמות שאני כל כך אוהבת.

 לפני כארבעה חודשים באתי לכן עם חלום קטנטן, אפליקציה מקסימה השומרת על ביטחונן של נשים ברחוב , ועכשיו זה לא חלום- זו מציאות !!

 
בתור קוראות קבועות שלי בטח אתן  זוכרות את הפוסט "בזמן שהלכת"
 
הכל התחיל כאן , הייתה לי אמונה באפליקציה , האמנתי שהיא תגיע רחוק , פרסמתי אצלי בבלוג, בלוגרים ואנשי מדיה דאגנו לפרסם אותה  בכל רשתות המדיה החברתית , והכיף "שיגעת ומצאת האמן" זה לא קלישאה אלא אמת לאמיתה.
ברכות לחברת אולוויז על זכיית האפליקציה back me app בפסטיבל קאן!!

חדי הבחנה יבחינו בי ובבלוג שלי coca style אפשר לראות סרטון בדקה 1:23 מאושרת !!

קישור לסרטון בפסטיבל הקאן-
http://www.canneslionsarchive.com/winners/…/569772/backmeapp
 
שיהיה לכולנו חלומות נעימים- ואל תפסיקו לחלום
לימור אלזמי יזמית אופנה
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי