מהו המוצר ביוטי כחול לבן שמככב בכל מגזיני האופנה?! - coca style

13 ביולי 2015

מהו המוצר ביוטי כחול לבן שמככב בכל מגזיני האופנה?!

הסטייליסטית לימור אלזמי קוראת סדרתית בכל מגזיני אופנה מגלה כי אחת החברות הקוסמטיקה  שהיא פוגשת באינספור מגזינים היא בכלל תוצרת כחול לבן.

אז הכתבת שטח שלכן יצאה היישר למפעל  הייצור לוודא האם השמועה נכונה בדקה ונתנה ממצאים וחוות דעת ויצאה מומחית בענייני ביוטי.




אז כן אתן יודעות שאני סקרנית בכל העולם הצהוב והסלב, ויש לי חברה שיותר אלופה ממני במדור הסלב, אז אני גם מתעדכנת ממנה.

כבר הרבה זמן שאני שמה לב שבמגזיני אופנה נחשקים יש כתבות ענק של מוצרי פרמייר  Premier , הקלדה קלה בד"ר גוגל הסבירה לי שיש דברים שהעולם נחשף אליהם מהר יותר מאשר אנחנו הישראליים, מסתבר שחברת פרמייר Premier  היא חברה ישראלית ,כחול לבן, מוצרי ים המלח, אז יכול להיות שהפגנתי סוג של בורות , אבל מה לעשות אני תמיד מתלהבת ממוצרי ביוטי של סלב.. אם טוב להן ,אז טוב לי ולכן .
 
אז אם כבר קיים מפעל ייצור בישראל כחול לבן אז נעשה טיול ונראה איך זה נראה מקרוב, הפעם מודה מביאה פוסט לא שגרתי , אני בחלוק לבן- ד"ר ביוטי , מספרת על תהליך ייצור הקוסמטיקה בארץ.
לסיור התלווה אליי מנכ"ל החברה בכבודו ובעצמו שסיפר על המותג פרמייר , המפעל הוא פס ייצור של מכונות , ומה שיפה בכל התהליך הזה שיד אדם לא נוגעת בשום קרם זה עובר מהמכונה היישר לבקבוק/צנצנת.
 
לחברת פרמייר קיימים מעל 150 פריטים, המיוצאים לכ-70 מדינות ובינהן: ארה"ב, קנדה, ארגנטינה, צילה, ברזיל, ספרד, צרפת, איטליה, הולנד, גרמניה, שוויץ, אוסטריה,רומניה, בלגיה, רוסיה, הונג קונג, סינגפור, דרום קוריאה, טיוואן, יפן, אוסטרליה, דרום אפריקה ועוד.
 
המומלצים שלי הם -
 
Brightening and Pore Clarifying Cleansing Foam מוס קרמי מקציף לניקוי עדין ויסודי של עור הפנים- מודה אני הייתי מהעצלניות שמנקות עד כה במגבון של תינוקות, אבל אז הרגשתי שאני לא באמת מנקה את העור והתחלתי לנסות את המוס הקרמי הזה שמבוסס על שמנים ומינרלים מים המלח ואני באמת מרגישה שיפור במראה העור ,חלק ונעים למגע.
 

קומפלקס קרם לחות עם בר מינרלי Moisture Complex של פרמייר ים המלח- לי יש בעיה עם קרמים שהם שמנוניים,שמנוני ברמה שרואים שמרחת וזלין על פנייך ואצלי זה המדד אם קרם הוא טוב ולא טוב עבורי,  הקרם של פרמייר הוא בדיוק "המחזר שאותו חיפשתי " עם לחות אבל לא שמנוני , ונעים, ובימי הקיץ האלה אני מרגישה שהלחות נשארת לאורך זמן.
 
 
קרם גוף ארומטי בניחוח קשמירCashmere Aromatic Body Cream  של פרמייר ים המלח , טוב זה ידוע יש לי קרמי גוף של כל חברת הביוטי, אני אוהבת להתמרח וכבר אין לי מקום בשידה (הצילו ) אבל הפעם אמרתי לעצמי נו עוד קרם אחד ודיי... ובאמת שניסיתי את הקרם קשמיר נסחפתי מהריח, מרגיש לי שזה קרם בריא עם שמנים ותמציות העור, אז זה לא רק מריח טוב אלא גם חלק, זה המומלץ הכי הכי שלי !! התאהבתי !!!
 

סרום ממצק בשילוב מולטי ויטמין C מרוכז - אני תמיד אומרת שסרום זה "זריקת אנרגיה" לתאי העור ,תמיד שאני מניחה סרום על עורי אני מרגישה שמשהו קורה שם בפנים , התחדשות ,ואנרגיה. ממנהלת ההדרכה של פרמייר נתנה לי טיפ ובא לי לחשוף אותו אצלי בבלוג- את הסרום לא שמים רק על פנים נקיות אלא גם על פנים מלאות איפור, והכוונה שאפשר למרוח על איפור ועדין זה יתן את אותו אפקט פעולה , מודה שמאז הסרום נמצא אצלי בתיק ,וביום קשה ומעייף שאת רצוצה שתי טיפות על הפנים עם איפור ואת מתמלאת שוב באנרגיה, ומפזרת לכך הסובבים מראה זוהר וחלק.



אז עכשיו אחרי שאתן סבורות כי מוצרי הטיפוח הישראליים הכי טובים ואיכותיים , תפרגנו בדיוק כמו נשות העולם.
 
למי ששואל איפה ניתן להשיג בחנויות Premier ברחבי הארץ-
ראשון לציון קנייון הזהב, ירושלים בן הלל, אילת פארק הקרח, רמת גן קניון איילון, חיפה גרנד קניון ומרכז מבקרים עין בוקק ים המלח.

באהבה רבה
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי