המדריך המושלם לקניות באינטרנט - coca style

14 ביולי 2015

המדריך המושלם לקניות באינטרנט

הסטייליסטית לימור אלזמי מתארחת בראיון צפוף ואופנתי על הקניות ברשת האינטרנט ונותנת לכן המלצות מקצועיות.

פוסט שצריך למסגר ולהציץ לפני כל קנייה באינטרנט ! 

 

אז הרבה פעמיים רציתי לעשות לכן פוסט מהמם של טיפים וקניות באינטרנט ואמת שלא הספקתי, אבל אז פנו אליי מהאתר CLICK A LOOK וביקשו לראיין אותי  על חוויית השופינג שלי ברשת .
אני ממש ממליצה לכן להיכנס לאתר זה מיועד בדיוק לכן שאוהבות סטייל ושיק , שרוצות לקבל השראה ,לעצב לוק , ואני ממש התאהבתי בו.
 
אז אחרי שספרתי לכן על האתר אכניס אתכן לראיון שלי .. אז בכל ראיון שלי אתן יודעות חשוב לי שהקוראות ירגישו אותי וכאן בראיון מאוד נהנתי כי כל מה שאמרתי מילה ומילה כולל הניואנסים הקטנים נכנס לראיון מה שלא קורה בכל כתבות אופנה. 
אז רוצות לדעת מה אמרתי ואיזה לוק בחרתי ... הקליקו כאן ,ככה תחשפו לאתר המהמם ותגלו עוד דברים עליי.
 
ולכל אלה שרוצות עכשיו קניות ברשת ולא רוצות לבזבז אנרגיה וכסף הכנתי לכן מדריך מושלם -

המדריך לקונה המתחילה ברשת :
  • לא להתמכר- זה שואב הרבה זמן אנרגיות ומרוקן את הארנק.
  • לא למהר לרכוש- ההמלצה הכי חמה היא שבשלב הראשון תניחו את כל הפריטים שאהבתן בסל קנייה ואחרי זה תנפו, כי יכול מאוד להיות שתראו אותו מוצר זול יותר או איכותי יותר.
  • לא להיות פתי מאמין לכל דבר -  בגלל שכל האתרים האלה מאוד עמוסים בשופינג  אל תאמינו מיד לתמונה , אני ממליצה שאם אהבתן משהו מיד תסתכלו מה דירוג של המוכר, ותסכלו האם התגובות חיוביות למוצר , אני קונה מוצרים שבדרך כלל נקנו ויש תגובה טובה עליהם.
  • לא לשגע את דואר ישראל בשביל חבילה קטנה-כמו כן אם הזמנת כבר מוצר, תהיי סבלנית לפעמיים לוקח גם חודש ויותר. 

אוהבת אתכן , תהנו מכל קנייה!!

לימור אלזמי -יזמית אופנה 
סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320
 



אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי