מהי תופעת ה"לקוהוליק"בקרב נשים ? - coca style

17 ביולי 2015

מהי תופעת ה"לקוהוליק"בקרב נשים ?

הסטייליסטית לימור אלזמי הידועה כבלשנית המחליפה את אבן שושן בנוגע לכל עולם הלייף סטייל מציעה ערך לשוני חדש "לקוהוליק" אולי זה מצקצק לכן בלשון, יודעות מה הפרוש?

סקרניות ?! רוצות רמז קטן ...




משום מה, זה נהיה מסורת כל חודשיים אני חייבת לתת בפוסט על לקים לציפורניים, אחת הסיבות שאני מרגישה עם זה נוח, היא בשל העובדה שאני משתמשת כרונית בלקים , והאובססיות שלי היא ברמה של יום יום מתאימה את הלק לבגד- צרות של פשאניסטיות .

אז מה זה תופעת ה"לקוהוליק" אז מכירים את אלה שמכורים לעבודה כמוני וקוראים להם וורקואלים אז על אותו משקל, אלא שמכורות ללק כמוני יקראו מעתה - "לקוהולים"" וכאן אני מבקשת כל הזכויות שומרות לי.

אז תרים את היד משהי שיודעת על התופעה ומבינה לליבי.. שלפחות לא ארגיש  בודדה  עם "לקוהוליק" שלי.

איך לטפח את היד.. על קצות האצבעות ..

אז כדיי להמחיש לכן את חגיגת הסמבה של הלקים בחרתי בשלושה לקים צבעוניים יפיפים  של anny שהם יפים ואיכותיים והכי חשוב לי מתייבשים מהר מהר .. והתמרחתי לכבודכן ואפילו לא התלכלכתי ... נשמע מוזר אה ..אז לא שמדובר במניקוריסטית מהשורה הראשונה אלא שאני למדתי לא להתלכלך !!
מודה, יוצא לי לעקוב בנחישות באתרים של ביוטי וכולנו נחשפנו לטרנד ה"דבק הלבן "(כן הדבק הלבן של כיתה א' ) אז למי שלא יודעת הרעיון הוא למרוח דבק לבן על קצוות כדי לא להתלכלך ... לי זה נראה עדין לא אמיתי  ומופרך, ויש לי שיטת ניקויי לא מזיקה ומומלצת ,מורחים מעט שמן על קצוות האצבעות , מכל סוג שמן שיש בבית ( רק לא בישול חח ) ואז שום לק לא נמרח .

אם התאהבתן בלקים שלי מוזמנות להיכנס לאתר של anny וגם לקבל שם השראות מדליקות לעיצובי לק.
אם התאהבתן בטבעות ניתן להיכנס לאתר של התכשיטים של  "בלטו תכשיטים" יש להם תכשיטים מדהימים.. וזהו עד כאן  פוסט על קצות האצבעות .

באהבה רבה
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי